بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

وعده کاهش قیمت لبنیات به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۸۵۲۹۲
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
وعده کاهش قیمت لبنیات به کجا رسید؟
سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی از تخفیف ۱۰ درصدی شرکت‌های لبنی و بخش فروش بر روی سه محصول لبنی از سود قانونی خود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا بنی طبا، سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی در پاسخ به این سوال که آیا ۱۰ درصد کاهش قیمت سه محصول لبنی از ۱۷ مهرماه اعمال شده است یا خیر؟ گفت: شرکت‌های لبنی از تاریخ اعلام شده بر روی اقلامی چون ماست ساده ۲.۵ کیلوگرمی، پنیریواف ۴۰۰ گرمی و شیر پاستوریزه ساده کیسه ای ۹۰۰ گرمی از سود مشروع و قانونی خودشان به مصرف کنندگان ۵ درصد و بخش فروش نیز ۵ درصد و در مجموع ۱۰ درصد تخفیف داده‌اند و این کاهش قیمت در قیمت های درج شده بر روی محصولات نیز اعمال شد.

بنی طبا افزود:  بعضی خرده فروشی‌ها به جهت کاهش سودشان تمایل زیادی به دریافت کالاهای مشمول تخفیف ندارند که برای حل این مساله با اتاق اصناف ایران در حال مذاکره هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها در تولید مشکلی نیست و در سامانه تجارت هم ثبت می‌شود. ولی مساله ای که وجود دارد این است که بعضی خرده فروشی‌ها به جهت کاهش سودشان تمایل زیادی به دریافت کالاهای مشمول تخفیف ندارند. البته این موضوع بیشتر مربوط به سوپرمارکت‌های سطح شهر است و فروشگاه‌های زنجیره ای همکاری نسبتا خوبی داشته‌اند.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی با تاکید بر اینکه سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه کالا به مصرف کنندگان حدود ۱۵ درصد است و مابقی در اختیار شبکه خرده فروشی است، اضافه کرد: در حال مذاکره با اتاق اصناف ایران هستیم تا این مشکل نیز مرتفع شود و محصولات مذکور براساس وعده داده شده با ۱۰ درصد تخفیف به دست مصرف کنندگان برسد.

بنی طبا تاکید کرد: ریاست اتاق اصناف جلساتی را در این موضوع برگزار کرده و تلاش زیادی برای حل مشکل داشته‌اند. امیدواریم با اتخاذ راهکارهایی مشترک به راه حلی در این رابطه برسیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->