تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

ناگفته‌های پدر و مادر «غزاله»؛ بخشیدن یا قصاص «آرمان» حق ماست؟ + فیلم

  • کد خبر: ۸۵۶۹۱
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
  • ۴۴
ناگفته‌های پدر و مادر «غزاله»؛ بخشیدن یا قصاص «آرمان» حق ماست؟ + فیلم
پدر و مادر «غزاله شکور» با حضور در دادستانی تقاضای اجرای حکم قصاص برای «آرمان عبدالعالی» دارند، آن‌ها ناگفته‌های خود را از ۸ سال رنج دوری غزاله بازگو کردند.

شهرآرانیوز - غزاله و آرمان نام دو جوانی است که نامشان در یک پرونده جنایی شناخته شد. در پرونده غزاله و آرمان، پسر جوان متهم به قتل دختر مورد علاقه خود شد. در پرونده غزاله و آرمان متهم به قصاص محکوم شد و حکم صادر شده در پرونده غزاله و آرمان دو بار به تائید دیوانعالی کشور رسید. سلبریتی های زیادی در پرونده غزاله و آرمان پادرمیانی کردند.

مادر غزاله لحظه به لحظه خاطرات غزاله را مرور می کند و می گوید:«در این سال ها تنها با خاطرات غزالم زندگی کردم.سنگ قبری که بر آن گریه کنم هم ندارم. بعضی ها می گویند مگر با قصاص آرمان غزاله زنده می شود؟ و یا در کامنت ها در مورد سرنوشت جسد دخترم اظهار نظرهایی می کنند که این حرف ها قلب من را به درد می آورد. چرا فکر نمی کنند که یک مادر داغدار این حرف ها را می خواند و حالش دگرگون می شود؟ اگر هم می خواهند کامنت بگذارند خواهش می کنم تنها ابراز همدردی کنند.»

مادر غزاله در مورد تاثیر پادرمیانی ها گفت:«در این مدت افراد زیادی بر حسب انسانیت برای جلب رضایت پیش قدم شدند که ضمن احترام به تک تک آنها باید بگوییم که پادرمیانی دیگران تاثیری در نظر ما ندارد و حتی شاید تاثیر منفی هم داشته باشد. چون هیچ کس جای ما نبوده و نمی داند ما چه روزهای سختی را در این چند سال سپری کرده ایم.»

ویدئو | اولین صحبت پدر و مادر غزاله بعد از ۸ سال سکوت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
4
3
با احترام ، بحث پادرمیانی نیست بحث نجات روح شماست. مطمئنا پس از اعدام قاتل دخترتان نه تنها حال و روزتان بهتر نخواهد شد بلکه بدتر هم خواهید شد. این حق شماست ولی تجربه نشان داده که اجرای این حق در حالیکه این قتل با برنامه ریزی قبلی نبوده و خشونت سنگین هم در آن بکار نرفته ، باعث پشیمانی و ندامت شما خواهد شد. شما روحتان را با گذشت از قاتل صیقل خواهید داد. برایتان آرزوی بردباریهای بسیار دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
البته خشونت به کار رفته مثل ۵ ضربه بارفیکس به سر غزاله
ms
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
3
1
با احترام به شما پدر و مادر گرامی
افرادی که وساطت کردند نمی خواهند ناظر رنج بی پایان والدین دو طرف باشند.
غم از دست دادن دختر گلتون بسیار بزرگ اما واقعیت اینست که چاره ای در جهان برای آن نیست و هیچ اقدامی نمیتونه پایانی بر این غم باشد
لحظه ای فکر کنید که آرمان و غزاله هر دو در سنین ۱۷ یا ۱۸ سالگی خام و ناخواسته با آن شرایط مواجه شدند....
از طرفی آرمان چند بار اعدام شده چرا که شبهای قبل از آن بسیار وحشتناکتر است تا لحظه جدا شدن روح از بدن و به نظرتون در این تعویق های رخ داده حکمتی در کار نیست؟! 
از درگاه خداوند صبر و شکیبایی و آرامش برای شما رو شادی روح غزاله عزیز را خواستاریم
شهلا رفیعیان
Canada
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
4
2
اعدام باید بطور کلی در تمام دنیا از بین برود چون خیلی وحشیانه است، وقتی زندان است چرا اعدام، به اضافه اینکه مشکلی هم حل نمیشود، آرمان بهیچوجه نباید اعدام شود ، بخصوص اینکه به احتمال زیاد با قصد قبلی این قتل را انجام نداده.
الی
France
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
2
آخه این بچه پر رو رفته درسم خونده توزندان!حداقل درس نمیخوند ادم یکم دلش خنک میشد میگفت خوب اینم از زندگیش افتاده

قاتل انگار فقط از پدر مادر خودش میترسه نه از کاری که کرده!

پدر مادر قاتل هم که فقط به فکر جان بچه خودشونن!


با این حال امیدوارم پدر مادر مقتول بتونن ببخشن و بگذرن
خیلی سخته خدا کمک کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
2
1
برا اینکه بتونیم چیزی رو ببخشیم باید اول بپذیریمش . بپذیریم که اون دختر با اعدام و بدون اعدام اون پسر ، بر نمیگرده . اگه داغ فرزند برای مادر سخته ، پس به احترام مقام مادر ، یه مادر و یه خونواده ی دیگه رو داغدار نکنیم ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
1
2
شهرآرا تو ام پول گرفتی از خانواده عبدالعالی؟!:)) بعید میدونم نظرات علیه آرمان خان کم باشه ولی فقط دو نظر منتشر شده که به خانواده غزاله گفتن ارمان رو ببخش.
دو نظر که یکیش توش دروغ پردازی و مظلوم نمایی برای ارمان بود .که گفت برنامه قبلی نبوده! درسته برنامه قبلی نبوده اما بعد از قتل جنازه رو برد و گم و گور کرد .این کاری نیست که ادم از نظر روانی سالم انجام بده .! وقتی بترسی و پشیمون باشی فرار میکنی یا نه زنگ میزنی اورژانس و پلیس و خودت رو تحویل میدی . کاری که این انگل کرد دقیقا عین کاریه که قاتل ستایش قریشی کرد . اون ادعا میکرد تو مستی انجام داده که این بشر ارمان مست هم نبوده .
اون سنش کمتر از این یارو بود در حال مستی هم اقدام به تجاوز و قتل کرد و فوری بعد تولد هجده سالگی اعدام شد . این سازمان مدافع حقوق بشر و کودکان اون زمان کدوم گوری بود الان همه سفیرها زبون باز کردن؟
هر دو به لحاظ عقلی بالای هجده محسوب میشن .(بدون در نظر گرفتن مست بودن قاتل ستایش)
ارمان بعد از اینکه به سر غزاله ضربه خورد برای اطمینان خودش هم با دستش رو سرش رو کوبید تا خشم خالی بشه یا نه مطمئن بشه مرده و دیگه غزاله بدون اون نمیره خارج از کشور! میدونست قتل بده چرا که بعد از اطمینان از مرگ جنازه رو نیست و نابود کرد.
سارا
Poland
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
1
2
باید اعدام بشه.ادم کشته.خودتون بزارین جای پدرومادر بیچاره دختر.فقط اعدام در ملا عام
محمود
France
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
1
1
پدر و مادر غزاله برای اعدام کوتاهی نکنند که این حوادث برای دخترانی دیگر اتفاق نیفته.آرمان باید زودتر از اینها اعدام بشه
پروین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
1
ای خدای بزرگ به بزرگی خودت قسمت میدم یه کاری کن آرامش به دل این پدر و مادر عزیز برگرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
مادر غزاله خدا بهت صبر بده منم یه مادرم میفهمم چی میکشی از خدا بخواه تا دلتو آروم کنه واقعا خیلی سخته
فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
1
تمام حرفهای این مادر و پدر رو درک میکنم و میدونیم چه سختی هایی متحمل شدن و.......ولی سوال اصلی اینه که آیا با گرفتن جان شما به آرامش میرسید؟من که فکر نمیکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
1
خوبه الان شنیدید که پدر و مادر غزاله چی گفتن لطفا دست از قضاوت بردارید بگذارید پدر و مادر غزاله خودشون تصمیم بگیرند پدر و مادر غزاله هم خیلی خیلی رنج کشیدن پس حداقل این یک حق رو بهشون بدید
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
1
مادر و‌پدر عزیز غزاله - اعدام حق شماست و اگر دخترتان میتوانست حرف بزند از شما میخواست که در برابر خشونت ، قتل ، فریب ( دروغ در مورد محل جسد ) و افترا ( که دختر شما یک دختر فراری در سیستان و بلوچستان و قصد رفتن به پاکستان رادارد) ایستادگی کنید .
دختر شما، دختر ایران و غنچه عزیز نوشکفته بود که برایش هزاران امید داشتید بعنوان یک دختر از شما تقاضا دارم نبخشید. زنان به امنیت احتیاج دارند .

آنهایی که پادرمیانی کردند - از چشم من که افتاده اند . تصادف که نبوده ببخشید و خانواده پسر هیچ تواضعی نداشتند . آنها غرور پزشکی و موقعیت اجتماعی و پول را به شعور اجتماعی ترجیح دادند و دردی از دل شما برنداشتند.
مریم
United States of America
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
1
من حق رو به شما پدرومادر گرامی میدم در دردتان سهیم هستم و آرزوی آرامش دارم هم برای غزاله جان و هم برای شما خداوند بزرگ یار و همراهتان باشد و بهشت برای دختر گلتان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
1
صد البته، قصاص حق شماست. اگه واقعا پشیمون شده و توبه کرده ، ببخشید که بخشش از صفات خداوندی است .
در ضمن طبق قانون میتونید شرط بذارید که هیچگاه تو تهران یا حتی ایران زندگی نکنه.
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
چه نظری داده بودی ، آرمان از زندان اگر آزاد می شد ابتدا چند عمل زیبایی انجام می داد و از ایران برای خوش گذرونی به خارج می رفت و اصلا براش غزاله اهمیت نداشت ، تمام افکراش در باطن همین ها بود
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
1
1
نمیشه قاطع بگیم این دختر کشته شده چون هیچ اثری ازش نیست پس باید مفقودشده باشه پس واقعا جرات میخواد براحتی یه آدمو بالای دارکشید آدمی که آنقدر توی زندان زجر کشیده خداهم ازش میگذره وتوبه اش راقبول میکنه پس بسیارشایسته تره که اولیای دم هم ببخشند تا به موج مثبت بخششان برسند
موكل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
1
سلام به هر دو خانواده تسليت مي گم.
حالا كه حكم اجرا شده به دور از فضاي احساسي ، به خانواده ارمان و غزاله پيشنهاد مي كنم فكر كنند كجاي كارشون تو تربيت فرزندانشون اشكال داشته است. به نظرم مقصر اصلي خانواده ها هستند.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
1
این دو تا بچه در سواحل آنتالیا با هم آشنا شدند .

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .

به نظرم پدر و مادر های هر دو خانواده مقصرهای اصلی هستند ، جامعه بیشتر به انسان نیاز داره تا پزشک و مهندس و متخصص ، اساس و ریشه بزهکاری را در نبود زیر ساخت و ساختار فعلی آموزش و پرورش باید جستجو کرد . خشت اول چون نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج .

خدا به همه ما بینش و دانش تربیت کردن انسان را عطا کند . آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
2
سلام عزیز دلم منم یه مادرم
الان نصفه شبه دارم این مطالب را میخونم ، خیلی دلم میخواست این مصیبت غیرقابل بازگشت براتون اتفاق نمیافتاد .و فرزند نازنینتون الان کنارتون بود
مهربان مادر فقط اینو مطمئن باش علم نمیتونه وجود روح را بپذیره ولی این اطمینان را داشته باش که یقینا در عالم دیگری زندگی میکند و خیلی هم سبکبال تر از این عالم پر از منیت و خودخواهی و غرور خواهد بود
خالقم به سعادت بندگیمان ، صبری به عظمت بزرگیش به شما مادر مهربان و دلشکسته و پدر از خود گذشته عطا فرماید .باشد تا لحظه ای نگاهش را از ما دریغ نکند.
روحش شاد و قرین رحمتش..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
1
1
آرمان حقش اعدام نبود چون سنش کم بود مادر غزاله عذاب وجدانه خودش رو با قصاص بیشتر کرد بخشش از صدتا عبادت بالاتره رو ح دوتا شون شاد هشت سال گذشته بود بیچاره تو زندان قصاص شده بوده اعدام حقش نبود واقعا دلم برا دوتا خانواده میسوزه اما.....
قلندر احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
1
1
پدر و مادر عزیز غزاله فقط من حالتونو فهمیدم و بس، چه قدر با اشکات مادر غزاله عزیز اشک ریختم، خدا صبرتون بده، خدا صبرتون بده، کاش ارمان لااقل بعد از کشتن غزاله همانجا رهایش میکرد، ای کاش، ای کاش............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
1
0
همه میدونیم این اتفاق ناگهانی وناخواسته رخ داده بنابراین شک نداریم که قتل عمد به حساب نمیاد وپدرو مادر غزاله نه تنها به ارامش نمیرسندبلکه باید درمقابل خداوند جوابگو باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
1
0
ارمان به ارامش رسید ادامه زندگی برای او غم بیشتری داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
1
0
الان که قصاص که نه اعدام کردی غزاله پیدا شد یا یک عذاب وجدانم اضافه شد وقتی سایتهای مختلف و می خوندم متوجه شدم آرمان اعدام نشده شکور ها اعدام شد ن مردم چه ارادتی دارن به آرمان و خونواده عبدالعالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
الان که قصاص که نه اعدام کردی غزاله پیدا شد یا یک عذاب وجدانم اضافه شد وقتی چیزی پیدا نشده آرمان چه جوری قاتل شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
1
0
حقتون بوده در صورتی که قتل عمد یعنی از قبل برنامه ریزی کرده برا کشتن هیچی پیدا نشد و مردو مو قاتل کردی از نشانه های آخرالزمان
مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
1
0
چه جنایتی کردن خونواده شکور نه چیزی پیدا شد نه از قبل تصمیم کشتن داشت پسری که همه به سرش قسم می خورن
دوستای آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
1
0
همه به آرمان افتخار می کردن یک دفعه شد قاتل ؟؟؟؟؟؟؟ وقتی چیزی پیدا نشده چرا تو ایران رو درگیری اسم قاتل می ذارن اون باید حبس و دبه می داشت ما دوستای آرمان هرگز نمی بخشیم و امید وار هستیم خداوند تقاص دوستمونو ازین خونواده بگیره خوشحالیم که از ایران رفتن چون همه ازشون متنفرن
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
تو یه دقیقه جالبه بعد این مدت زیاد با سه اسم مختلف به نفع آرمان حرف می زنی ؟ با این کارا نمی تونی آرمان و قهرمان کنی اون یه جانی بود که از قصد جون یه آدم و گرفته بود
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
از همه اگه منظورت یه نفره که پشت هم کامنت گذاشته و مشخص هست از خانواده آرمان هست شاید ، ولی ملت ایران هیچ وقت حق و به امثال قاتل هایی مث آرمان و قاتل آتنا و ستایش نمی دنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
1
0
وقتی چیزی پیدا نشده آرمان چه جوری قاتل شده دوم اگه پیدا میشد باز میشد درگیری و قتل غیر عمد ما دوستا ن آرمان نه می بخشیم نه فراموش می گنیم شکور های قاتل باید بابت این جنایت باید پاسخگو باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
2
0
نه چیزی پیدا شد نه قتل عمدی در کار بود شکورها بابت این جنایت باید پاسخگو باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
2
0
خونواده شکور باید بابت این جنایت باید پاسخگو باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
1
0
حق چیه شماست حق در صورتی که قتل عمد باشه این فقط یک درگیری کودکانه بوده و حقش فقط حبس و دیه قاتل شمایید نه آرمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
2
0
فقط یک درگیری بین دو تا بچه و حبس و دیه شکور ها جوابگو باید باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
1
0
درگیری و دعوا قصااااااص؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
1
0
درگیری و دعوا قصاص؟؟؟؟؟؟ چه عجیب
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
البته تجاوز و جنایت و اخفای جسد و بعد دروغ و رشوه و .... بهش اضافه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
1
موندم اونا که میگن قتل عمد نیس، اگه فقط درگیری بود و سرش خورده بود به تخت بله این حادثه هس، اما دیگه چرا با بارفیکس زده تو سرش؟ چرا مشما پیچ کرده؟ چرا برده انداخته سطل اشغال؟ کاملاهدفش کشتن بوده. اما غزاله و ارمان نوجون بودن همه نوجون ها ممکنه درگیر این مسایل بشن، ممکنه اونا متوجه نباشن اما خانواده ها که متوجه بودن، چرا خانواده غزاله گذاشتن که اون بتونه بره خونه پسر؟ چرا مادر پدر ارمان یه پسر نوجون که از قضا درگیر توهم عشق و عاشقیم هس تو خونه تنها گذاشتن، مادر پدر های اینا چرا انقدر فهم ندارن که هنوز نمی فهمن که هیچ نوجونی دختر پسر هم نداره هرگز نباید تنها بمونه و باید همیشه یه بزرگتر بالا سرشون باشه تا این دوران بگذره، برا هر دو مادر و پدر متاسفم. این پرونده قاتل نداره هم غزاله هم ارمان هر دو قربانی بی عقلی و سهل انگاری مادر و پدراشونن.
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
1
از تاریخ ۱۴۰۱/۴/۱ تا تاریخ ۱۴۰۱/۴/۵ یکی از بستگان آرمان یا جیره بگیر از خانواده آرمان تو پنج روز روزی ۳ تا پیام تو سه دقیقه ثبت کرده جالبه کاملا مشخصه بعد مدت زیادی از حکم خانواده آرمان هنوزم دارند در مقابل مردم و خانواده شکور ایستگادگی می کنند
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
1
با سلام خدمت پدر و مادر مرحومه غزاله ، دقت کنید پیلم قبل اشاره کردم یک نفر نشهص نیست کیه سعی کرده بر علیه شما تعداد زیادی نظر ثبت کنه ، این نشون می ده خواسته در مقابل مردم که آگاه بودند از ماجرا و قاتل جانی و خانواده و مغرورش ، قصاص حق شما بود و شما کاری و کردید که مردم هم موافق بودند
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
0
0
آخیش خیالم راحت شد و خوشحالم از اجرای حکم این قاتل واقعا حقش بود که خداروشکر اجرا شد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->