زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

به بهانه انتشار یک فیلم پرحاشیه از سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت

  • کد خبر: ۸۶۴۱۱
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
به بهانه انتشار یک فیلم پرحاشیه از سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده با این عنوان که مهدی علی مددی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، هنگام گفتگو با کارکنان و در پاسخ به مطالبات شغلی و معیشتی آن ها، با لحنی توهین آمیز می‌گوید: «شما وبال گردن ما هستید.»

سیدزاده | شهرآرانیوز - فضای مجازی یا همان شبکه‌های اجتماعی ما را به چه چیزی عادت داده است؟ تا به حال این سؤال را از خودتان پرسیده اید؟ نه، اشتباه نکنید. منظورمان مسائلی مثل رخنه کردن بیش از حد و حساب این فضا در زندگی روزمره نیست. منظور وقتی است که دارید کانال‌ها و صفحات را بالا و پایین می‌کنید، یعنی همان زمانی که دارید یک خبر را می‌خوانید یا یک اتفاق را در ذهن مرور می‌کنید.

آیا شما از همان دست آدم‌هایی هستید که به محض جذاب بودن یک خبر و بدون اینکه از صحت و سقم آن مطلع شوید، آن را برای افراد و گروه‌های دیگر هم می‌فرستید تا اولین نفری باشید که آن را به گوش دیگران می‌رساند یا نه؟ چقدر عنوان یا تیتری را که برای یک اتفاق یا خبر استفاده می‌شود با نظر و اعتقاد خودتان می‌سنجید؟ چقدر پیش آمده یک تیتر بسیار بازنشر شده را در شبکه‌های اجتماعی رد کنید یا همان گونه که هست بپذیرید؟

شاید بپرسید حالا مقصود از این حرف‌ها چیست؟ باید خدمتتان عرض کنیم بهانه اش یکی دیگر از ویدئو‌هایی است که از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخیده و واکنش‌های مختلفی را از سوی کاربران دریافت کرده است؛ ویدئویی با این عنوان که مهدی علی مددی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، هنگام گفتگو با کارکنان و در پاسخ به مطالبات شغلی و معیشتی آن ها، با لحنی توهین آمیز گفت: «شما وبال گردن ما هستید.»

اگر اصل این فیلم را دیده باشید علی مددی، در اهواز و در جمع نمایندگان نیرو‌های قرارداد مدت موقت وزارت نفت قرار دارد و در پاسخ به مطالبه گری آن‌ها می‌گوید: «شما قرارداد مستقیم با ما دارین. شما وبال گردن ما هستید.» بسیاری از کاربران بعد از تماشای این ویدئو گفتند این آقای مسئول لحن و منظور بدی نداشته است و برخی برعکس، معتقدند چنین نبوده است. کاربری نوشته: «انصافا منظور بدی نداشت. با لحن بدی نگفت.» و دیگری گفت: «چرا یک مسئول باید با افرادی که موظفه بهشون پاسخگو باشه با چنین ادبیاتی حرف بزنه؟» در این بین، نظرات دیگری هم وجود داشت: «فرقی نداره کجا باشه و چه کسی و چه موقعیتی، آدم باید به تک تک کلماتی که به زبون می‌آره فکر کنه.»

به هر حال، ضریب این ویدئو در فضای مجازی به قدری زیاد بود که سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت بابت این جمله عذرخواهی کرد. او گفت: «یک کلمه به کار بردم به رسم اینکه رفیقیم و همکاریم و صمیمی، ولی متأسفانه بعضی از رسانه‌های مجازی که از روز اول نمی‌تونستن ما رو ببینن، همین عبارت را به گونه‌ای پخش کردن که بین ما و کارکنانمان جدایی بیندازن. من همین جا عذرخواهی می‌کنم از نمایندگان نیرو‌های قرارداد مدت موقتمان.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->