شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد ساکنان محله حرعاملی مشهد خواستار قلع ساختمان کج شدند+تصویر آمادگی مشهد برای همکاری با سازمان شانگهای در حوزه دیپلماسی شهری زمان اتمام پروژه سامان‌دهی کال و تعریض پل زرکش مشهد اعلام شد مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» مجموعه آبی شهید قربانی معیار خدمت در مناطق کم‌برخوردار مشهد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امکان دریافت پاسخ استعلام بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و شهرداری

  • کد خبر: ۸۶۴۶۶
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
امکان دریافت پاسخ استعلام بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و شهرداری
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: درکنار امکان ثبت و دریافت پاسخ استعلام از طریق دفاتر پیشخوان شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری از طریق درگاه‌های الکترونیک پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: درکنار امکان ثبت و دریافت پاسخ استعلام از طریق دفاتر پیشخوان شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری از طریق درگاه‌های الکترونیک پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجائیان در این خصوص، افزود: بخش عمده‌ای از مراجعات شهروندان به شهرداری در حوزه مسائل مربوط به ساخت و ساز و شهرسازی است که در این میان تعداد زیادی از این موارد که تقریبا نیمی از موارد را شامل می‌شود دریافت پاسخ استعلام‌هایی است که سایر ادارات از شهرداری انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال شرکت‌های خدماتی آب، برق، گاز برای ارائه خدمات و یا بانک‌ها برای اعطای وام به متقاضیان از شهرداری استعلام‌هایی انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان فاوا، تصریح کرد: شهرداری مشهد پاسخ این نوع استعلام را از سال ۹۵ بصورت الکترونیک ارائه می‌کند که در پی آن شهروندان می‌توانستند از طریق دفاتر پیشخوان ثبت درخواست کرده و پاسخشان را دریافت کنند.

رجائیان با بیان اینکه از خرداد ماه امسال یک بازنگری در این خدمت انجام شده که روال ثبت و دریافت پاسخ استعلام ساده سازی شده است، اظهارکرد: همچنین سامانه نرم افزاری و وب سایت مرتبط بهینه سازی و بازنویسی شده و روش ثبت نام در سامانه نیز تسهیل شده است.

وی تصریح کرد:، اما مهمتر اینکه این امکان فراهم شده که متقاضیان بدون واسطه دفاتر پیشخوان و بصورت مستقیم می‌توانند درخواست شان را در سامانه ثبت کنند و پاسخ را مستقیما از سامانه خودشان دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد با اشاره به اینکه البته این به معنی آن نیست که امکان استفاده از خدمات دفاتر پیشخوان شهرداری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: طبعا افرادی که زمان کافی و اشراف لازم در استفاده مستقیم از این خدمات را ندارند و امکانات دیجیتال نیز در اختیارشان نیست می‌توانند از خدمات دفاتر پیشخوان شهرداری در قالب نماینده فنی خودشان کمک بگیرند، ولی مثل گذشته الزامی در مراجعه به دفاتر پیشخوان نیست.

رجائیان ادامه داد: مالکین محترم با مراجعه به درگاه خدمات هوشمند شهرداری به آدرس sm.mashhad.ir و دریافت یک کدفعالسازی که بروی گوشی همراه ارسال می‌شود می‌توانند از این خدمات استفاده کنند و نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری و دفاتر هم وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->