درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از فاصله بین ایستگاه های اتوبوس (بی آر تی ) در مشهد+ پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۸۶۸۴۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از فاصله بین ایستگاه های اتوبوس (بی آر تی ) در مشهد+ پاسخ مسئولان
درخواست شهروند مشهدی برای استاندارد سازی فاصله بین ایستگاه های اتوبوس (بی آر تی) در مشهد و پاسخ سازمان اتوبوسرانی مشهد.

پیام شهروند:

با توجه به کمبود شدید اتوبوس در خط ۳ بی‌آرتی، چرا ۲ ایستگاه بدون مسافر به مسیر اضافه شده است؟ آیا اتوبوس‌رانی نمی‌داند فاصله هر ایستگاه مسیر بی‌ آرتی در دنیا هزار متر است؟ چرا هر ۲۰۰ متر یک ایستگاه اضافه می‌کند که باعث تأخیر در رسیدن به مقصد و عامل استهلاک اتوبوس‌های این خط می‌شود؟

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی :

با توجه به بازگشایی تقاطع غیر‌همسطح مصلی ایستگاه‌های جدید برابر نیاز شهروندان جانمایی شده است. یادآور می‌شود استاندارد تعیین محل ایستگاه بسته به شرایط مختلف (مسکونی، تجاری و...) بین ۳۰۰تا ۶۰۰متر و در خطوط تندرو بین ۵۰۰ تا ۱۱۰۰متر متغیر است که با توجه به محوری بودن خطوط بی‌ آر تی، حجم بالای تقاضای سفر و اهمیت محدوده حرم مطهر برای دسترسی بیشتر شهروندان فاصله ایستگاه‌ها برابر استاندارد تعیین شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->