کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

سریال های خارجی جدید شبکه تماشا چیست؟

  • کد خبر: ۸۸۶۲۳
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
سریال های خارجی جدید شبکه تماشا چیست؟
دو سریال از تولیدات آمریکا و چین، به جدول پخش شبکه تماشا افزوده شدند.

شبکه تماشا، از فردا (شنبه ۲۹ آبان)، میزبان پخش دو سریال «باغ وحش» و «پزشک دربار» خواهد شد.

مجموعه «باغ وحش» که داستان آن درباره فعالیت یک گروه دانشمند در حیات وحش است، برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی در سطح جهانی عرضه شد و استقبال تماشاگران باعث شد که تا سه فصل ادامه پیدا کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه ۲۹ آبان، ساعت۲۳، این سریال تلویزیونی را تماشا کرده  و در روز بعد، ساعت‌های ۵، ۱۱ و ۱۷، بازپخش آن را ببینند.

مجموعه «پزشک دربار»، از تولیدات تلویزیونی چین، زندگی دختر نوجوانی را بازگو می‌کند که با سختی‌های بسیار، موفق می‌شود علوم پزشکی را فرا بگیرد و ... این سریال، در سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شده و لی کوک لپ، کارگردانی آن را بر عهده دارد. علاقه‌مندان می توانند از شنبه ۲۹ آبان، ساعت ۱۹ به تماشای «پزشک دربار» بنشینند و در روز بعد در ساعت‌های ۱، ۷ و۱۳، بیننده بازپخش این مجموعه باشند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->