سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اکبر خرمدین در زندان فوت کرد + علت مرگ

  • کد خبر: ۸۸۹۱۵
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
اکبر خرمدین در زندان فوت کرد + علت مرگ
اکبر خرمدین که متهم به قتل پسرش بابک خرمدین، دختر و دامادش بود به کام مرگ فرو رفت.

شهرآرانیوز - «اکبر خرمدین» که متهم به قتل پسر ،دختر و دامادش بود، به دلیل ایست قلبی در بهداری زندان رجایی شهر کرج به کام مرگ رفت.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: اکبر خرمدین که به  سرطان مبتلا بود به خاطر ایست قلبی صبح امروز در زندان رجایی شهر فوت کرد.

اکبر خرمدین اواخر اردیبهشت امسال پسر خود به نام بابک خرمدین که از کارگردانان مشهور سینما بود، به قتل رساند.

مرگ پدر بابک خرمدین در زندان رجایی شهر

رسیدگی به این پرونده با کشف مثله شده بابک خرمدین در اکباتان آغاز شد و ساعتی بعد اکبر خرمدین به قتل پسرش اعتراف کرد. در حالی که متهم اعتراف کرد با همدستی همسرش پسر خود را کشته و مثله کرده بود؛ چند روز بعد نیز اعتراف کرد که دختر خود و دامادش را نیز به قتل رسانده بوده است.

عصر بیست و پنجم اردیبهشت سال ۱۴۰۰ مأموران پلیس شهرک اکباتان در جریان کشف جسد مثله شده مردی در یک سطل زباله واقع در خیابان نفیسی قرار گرفتند. با شروع تحقیقات ماموران پلیس و تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان مطرح ایران است.

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس بررسی‌های کارشناسی درباره محیط جغرافیایی و چگونگی ارتکاب جرم را در محل کشف جسد مثله شده آغاز کردند. تحقیقات دقیق‌تر توجه ماموران را به دوربین مداربسته بانکی که رو به روی سطل زباله بود جلب کرد.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز قضایی برای بازبینی دوربین مداربسته به بانک مراجعه کردند و بی وقفه ۵ ساعت فیلم دوربین مداربسته را  لحظه به لحظه رصد کردند.

ماموران پلیس در بازبینی ۵ ساعته فیلم دوربین مداربسته مشاهده کردند که مردی از یک خودرو " ال ۹۰ " سفید رنگ با چمدانی که جسد مثله شده بابک خرمدین در آن بود پیاده شده و چمدان را داخل سطل آشغال پرتاب و از صحنه جرم متواری شده است.

بازداشت قاتل بابک خرمدین در اکباتان

تیم پلیسی پس از تحقیقات محرمانه و استعلام از پلاک خودرو هویت صاحب " ال ۹۰" سفید رنگ را که اکبر خرمدین پدر مقتول بود را کشف و در یک عملیات هماهنگ قاتل و همسرش را بازداشت کردند.

در بازجویی‌های اولیه پدر و مادر مقتول به جنایت هولناک اعتراف و ادعا کردند که پسرشان را با مسموم کردن با قرص خواب آور داخل غذای بابک خرمدین را بی هوش کرده و پدر خانواده پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام زیر دوش آب نتقل و مثله می‌کند.

قتل خواهر بابک خرمدین در تهران

پدر بابک خرمدین در اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعد‌ها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آن‌ها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل دخترش در سال ۹۷ اذعان کرد: آرزو در این مدت سرکش شده بود و به مادرش می‌گفت که بعد از مرگ پدرم حقوقش به من می‌رسد و به تو نیز حقوق کمی می‌دهم که بتوانی زندگی کنی، ولی بیشتر پول را خودم بر می‌دارم.

وی افزود: دخترم اعتیاد به مواد مخدر گل و هروئین پیدا کرده بود و من وقتی با خودروی تاکسی به بیرون از خانه می‌رفتم و مسافرکشی می‌کردم آرزو به من زنگ می‌زد که شب دیر بیا خانه یا شب به خانه نیا که این موضوع مرا آزار می‌داد.

بنا بر این گزارش، اکبر خرمدین و ایران موسوی به اتهام قتل پسر، دختر و دامادشان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: تسنیم/رکنا


اینجا بخوانید

بیماری پدر بابک خرمدین چه بود؟

چرا پدر بابک خرمدین از زندان آزاد شده است؟

جزئیات زندگی خانواده «بابک خرمدین» از زبان ساکنان شهرک اکباتان + تصاویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->