دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟
سرخط خبرها

فشار خون را با «بره موم زنبور عسل» درمان کنید

  • کد خبر: ۸۸۹۷۷
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
فشار خون را با «بره موم زنبور عسل» درمان کنید
بَره موم ماده‌ای شبیه موم و از تولیدات زنبور عسل است، حالت آن خمیری شکل و چسبناک با بوی مطبوع که رنگ آن از سبز تا قهوه‌ای تیره متغیر است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مواد مفیدی که از سوی زنبور عسل تولید می‌شود، بره موم است. بره موم ماده بسیار مفیدی به شمار می‌رود. اما برای توضیح ارتباط این ماده در درمان فشار خون ابتدا بایستی به خواص بره موم آشنا شوید:

بره موم ماده‌ای ادرار آور است که به بهبود دستگاه تناسلی در مردان و زنان کمک می‌کند. این ماده همچنین یک ضد ویروس و ضد قارچ قوی به شمار می‌رود. بره موم به تأمین اکسیژن نیز کمک می‌کند؛ همچنانکه سطح قند خون را حفظ کرده و آن را طبیعی نگه می‌دارد. بره موم همچنین ماده‌ای مفید برای به تعویق انداختن نشانه‌های پیری است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

بره موم همچنین به بهبود فشار خون در افراد کمک کرده تا به میزان فشار طبیعی برسند. بره موم همچنین در درمان بسیاری از بیماری‌های قلبی مانند تصلب شرایین و نیز درمان مشکل فشارخون بالا کاربرد دارد.

اگر در معرض هر گونه فرآیند مسمومیت قرار بگیرید، این ماده مشکل مسمومیت غذایی را حل می‌کند. بره موم پوست را مرطوب می‌کند و زیبایی و تراکم مو را برای خانم‌ها حفظ کرده و از ریزش یا شکافتن آن به خصوص در فصل تابستان جلوگیری می‌کند. این ماده همچنین با عفونت‌های دستگاه تناسلی در مردان و زنان مقابله می‌کند.

حال با این توضیحات باید بگوییم بره موم برای افرادی که از مشکلات فشار خون رنج می‌برند، مفید است؛ هرچند عسل طبیعی نیز از جمله مواردی است که در درمان فشار خون نقش داشته و می‌تواند کمک بسیار خوبی به روند درمانی کند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->