خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آرمان عبدالعالی برای اجرای حکم اعدام به قرنطینه منتقل شد

  • کد خبر: ۸۸۹۸۷
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
آرمان عبدالعالی برای اجرای حکم اعدام به قرنطینه منتقل شد
آرمان عبدالعالی روز گذشته (۳۰ آبان ۱۴۰۰) برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه این هفته برای اجرای حکم به پای چوبه دار در زندان رجایی شهر برود.

به گزارش شهرآرانیوز، آرمان عبدالعالی برای اجرای حکم قصاصش به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه حکمش اجرا شود. این بار مشخص نیست اجرای حکم اعدام وی متوقف خواهد شد یا خیر. آرمان عبدالعالی که پیش از این چهار بار در دو ماه گذشته اجرای حکمش به تعویق افتاده بود، روز گذشته برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه این هفته برای اجرای حکم به پای چوبه دار در زندان رجایی شهر برود. قرار است به جز آرمان چند حکم دیگر هم این هفته اجرا شود.

عبدالصمد خرمشاهی، وکیل آرمان در این باره گفت: هنوز به ما به صورت رسمی ابلاغ نشده است، اما ما هم شنیده ایم که حکم این هفته اجرا می‌شود. آرمان متهم است اسفند ماه سال ۹۲ دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده است و جسدش را درون چمدان قرار داده و چمدان را در سطل زباله انداخته، اما هیچگاه جسد دختر ۲۱ ساله پیدا نشد.

او یک بار سال ۹۸ پای چوبه دار رفت، اما توانست مهلت بگیرد. در این زمان درخواست اعاده دادرسی کرد که پذیرفته شد و بار دیگر محاکمه شد. اینبار هم قضات رای به قصاص او دادند و با تائید حکمش در دیوان عالی کشور در لیست اجرای حکم قرار گرفت، اما در دو ماه گذشته ۴ بار اجرای حکم او به تعویق افتاد.

پدر غزاله شکور نیز در تایید این خبر گفت: «آرمان روز گذشته در تاریخ ۳۰ آبان ماه به قرنطینه منتقل شد و قرار است در روز چهارشنبه ۳ آذر ماه حکم قصاصش اجرا شود.»

او در ادامه در خصوص اجرای حکم قصاص آرمان گفت: «امیدوارم این بار اجرای حکم به بهانه‌های مختلف به تعویق نیفتد.»

آرمان عبدالعالی: پدر و مادرِ غزاله من را ببخشند | روایتی از ۵ بار رفتن تا یک‌قدمی اعدام

منبع: اعتمادآنلاین، YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->