پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

خراب شدن مهمترین چرخه والیبال به چه قیمتی؟

  • کد خبر: ۸۹۳۴۱
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
خراب شدن مهمترین چرخه والیبال به چه قیمتی؟
ایتالیا با دو نماینده در جام باشگاه های جهان لیگش را تعطیل نکرده اما در ایران مسئولان ساده ترین راه را انتخاب کرده اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هر تیمی که از ایران به آن سوی مرز‌ها می‌رود تا در تورنمنتی بین المللی حضور پیدا کند نماینده و به نوعی برند والیبال ملی است، اما این امر نباید به بهای خراب شدن مهمترین چرخه داخلی والیبال یعنی لیگ شود، لیگ اگر خوب برگزار شود بازیکنان باشگاهی و ملی صیقل می‌خورند و آماده می‌شوند تا در سطوح بالاتر عرض اندام کنند.
اما امروز که بحث اعزام تیم فولاد سیرجان به جام باشگاه‌های جهان پیش آمده تعطیلی دو هفته‌ای لیگ با مخالفت و اعتراض اکثریت قریب به اتفاق تیم‌ها شده است چرا که معتقدند ایتالیا با داشتن دو تیم در بیتیم برزیل لیگ خود را متوقف نمی‌کند و بر اساس برنامه‌های قابل رویت مسابقات این دو تیم را در لابه لای مسابقات و با فاصله زمانی اندک انجام‌می دهد، ولی ما ساده‌ترین راه را برگزیده ایم بدون اینکه به نظرات تیم‌ها اهمیت دهیم.
از سوی دیگر نوعی اجبار در دادن بازیکنان کمکی هم باعث نگرانی باشگاه‌ها شده به ویژه بخش خصوصی که بدون کمترین حمایت دولتی تیم می‌دهد.
فدراسیون والیبال به کدامین راه می‌رود تا موجبات دلگرمی سرمایه گذاران باشگاهی را فراهم سازد؟ تاکید می‌کنیم‌ما‌ همانند سابق به تقویت نماینده ایران در باشگاه‌های جهان اعتقاد داریم، اما فدراسیون والیبال چطور؟ تیم‌های کاله، ورامین و.. در مسابقات پیشین حتی اجازه استفاده از بازیکنان ملی پوش خود را نداشتند و ناچار بودند با تیم عاریه‌ای راهی شوند، چون آن زمان نگاه فدراسیون به تیم‌ملی بود پس امروز اگر به طور مثال صابر کاظمی‌ها نا‌کار شوند که اینک به دلیل فشار بیش از حد فرسوده شده هم شهرداری ارومیه آسیب می‌بیند و هم والیبال ملی، شاید دیگر فرصتی برای بحث نباشد، اما حداقل می‌توانیم از لیگ سایر کشور‌ها الگو بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->