آماده‌باش ۱۰۰ درصدی ۵۸۰۰ نیروی کارگری به منظور انجام رفت‌وروب معابر در دهه پایانی صفر | استقرار ۶ کانکس ارزاق عمومی و ۸ کانکس نانوایی پیش‌بینی هواشناسی مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ و سالروز شهادت امام‌رضا(ع) | گرما طاقت‌فرسا نخواهد بود مشکلی در تأمین نان و آرد مشهد در دهه پایانی ماه صفر وجود ندارد | فعالیت ۹ نانوایی سیار در اطراف حرم امام‌رضا(ع) افزایش ۳۳ درصدی اهدای خون در روز اربعین در خراسان رضوی ضمیری: سامان‌دهی سیما و منظر شهری مشهدمقدس با الگوی ایرانی‌اسلامی دنبال می‌شود تأکید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر میزبانی شایسته از عزاداران دهه آخر ماه صفر «محله‌شناسی» مشهد در «عصر گوهرشاد» | چشم‌اندازی از فضای شهری ۶۰۰ سال پیش در ارض اقدس براساس گزارش «حافظ ابرو» اسامی محرومان هفته اول لیگ برتر مشخص شد گلایه شهروندان از گره‌های کور خیابان پورسینای مشهد | مسیر پر از سنگلاخ مدرسه سخنگوی دولت نوشت: فرصت مشروط برای ثبات منطقه کمبودی در تأمین کالا‌های اساسی دهه پایانی ماه صفر در مشهد و خراسان رضوی وجود نخواهد داشت  ارائه خدمات مدیریت شهری به ۷۰۰ مسجد مشهد خدمات‌رسانی گسترده ۹ ایستگاه استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد در دهه پایانی ماه صفر مشهد به احترام زائران امام‌رضا (ع) می‌ایستد اکران ۵۰ قاب از مفاخر شهری با تصاویر خادمان امام رضا (علیه‌السلام) در مشهد تصمیم‌گیری درباره الحاق اراضی زعفرانیه طرقبه منوط به بررسی‌های فنی و تصویب در طرح جامع خواهد بود ارائه خدمات مختلف سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد به زائرین پیاده جمع آوری پسماندهای خشک مواکب و ایستگاه‌های مشهد در اربعین حسینی شهردار مشهد مقدس خبر داد: پایان مأموریت خدمات شهرداری مشهد در عراق و آغاز آماده‌سازی برای دهه آخر صفر شهردار مشهد مقدس: اتصال بولوار امام خمینی (ره) به بولوار نماز هفته آینده بازگشایی می‌شود + تصاویر شهردار مشهد مقدس دستور تمدید ساعات کاری خط ۳مترو را در روز اربعین صادر کرد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: برنامه ما جبران عقب‌ماندگی‌های استان است

  • کد خبر: ۸۹۴۹۵
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
استاندار خراسان رضوی: برنامه ما جبران عقب‌ماندگی‌های استان است
نشست شورای اداری استان، امروز به ریاست استاندار خراسان رضوی و با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد. یعقوبعلی نظری در این نشست گفت: دستگاه‌های اجرایی باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را رعایت کنند. وی همچنین به تشریح ۵ رویکرد در مدیریت استان پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به فضل الهی ما باید فضای استان را تبدیل به یک فضای کاری، مثبت و همگرایی کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: خیلی مهم است که یک اندیشه فعال و پویایی داشته باشیم. حتما باید اندیشه و نگاه را متمرکز کنیم و با واقعیات در صحنه این اندیشه را روان سازی کنیم.

وی خطاب به مسئولین تاکید کرد: باید از همدیگر حمایت کنیم. کسی نباید از کسی نگرانی داشته باشد و همه باید نسبت به دیگری حس همکاری، همراهی و پشتیبانی داشته باشند؛ لذا باید گفت این فضا در استان خراسان رضوی وجود دارد.

نظری با اشاره به رویکرد‌های مدیریت استان خاطرنشان کرد:  اولین محوری که برای ما بسیار حائز اهمیت است، روان سازی و تسهیل امور بوده که نیازمند برنامه برای تحقق آن هستیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را رعایت کنند، ادامه داد: ارتقاء بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود دومین رویکرد بوده که فوق العاده حائز اهمیت است.  

وی تصریح کرد: محور سوم رویکرد‌های ما، فعال سازی فعالیت‌های راکد در همه بخش‌ها است که در دستور کار دستگاه‌های مختلف قرار دارد و تبدیل به برنامه خواهد شد.

نظری چهارمین محور از رویکرد‌های مدیریت استان را ایجاد ظرفیت‌های جدید بیان کرد و ادامه داد: باید رو به جلو حرکت کنیم و فعالیت‌های جدید را در بخش‌های گوناگون ایجاد کنیم. در این راستا طبق برنامه سال ۱۴۰۱ حتما باید همه دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به رویکرد تحولی به این موضوع ورود پیدا کنند.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: محور پنجم و نهایی از رویکرد‌های ما، برنامه جبران عقب ماندگی‌های استان در بخش‌های مختلف است. به طور مثال در سرانه تخت بیمارستان استان دارای عقب ماندگی و در حوزه سرانه آموزشی هم پایین‌تر از میانگین کشوری هستیم.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->