معاون وزیر نیرو: اصلاح سد کمال خان برای تامین حقابه ایران ضروری است فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سامانه سهما تمدید شد لیگ برتر فوتسال افغانستان | تیم شمس اف‌سی هرات سومین پیروزی خود را به دست آورد سردار رادان: در حال رایزنی برای توافق با برادران عراقی در خصوص اتباع خارجی هستیم خلاصه بازی تیم‌های پیروزی پنجشیر با یک گل از سد زیتون اف‌سی + فیلم خلاصه بازی تیم اتحاد هرات و برادران خواجه‌زاده در لیگ برتر فوتسال افغانستان شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس ایران تا هفته آینده ابلاغ می‌شود سفارت ایران در کابل شرایط دریافت ویزای رایگان برای زائران افغانستانی اربعین را اعلام کرد سازمان ملل: کودکان افغانستانی قربانیان اصلی مین‌های عمل‌نکرده هستند خلاصه بازی تیم‌های جوانان میهن و ظاهر اسد در لیگ برتر فوتبال افغانستان + فیلم افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود! نگاهی به وضعیت کامیون‌های ایرانی حامل سوخت عراقی در مرز دوغارون توضیحات مقام طالبان درباره زمان توزیع شناسنامه الکترونیکی در تهران + مدارک موردنیاز آخرین اخبار از فصل سوم لیگ برتر فوتسال افغانستان + فیلم و عکس جای خالی دختران | نتیجه کنکور پسرانه افغانستان اعلام شد ۲۵۰۰ مغازه فروش قطعات خودرو در آتش‌سوزی قندهار از بین رفت کمک‌های بشردوستانه ایران به سیل‌زدگان ننگرهار رسید پلیس ترکیه متهم به بدرفتاری با مهاجران افغانستانی شد در سال ۲۰۲۴ سیل به ۱۴۵ هزار نفر در افغانستان آسیب زده است
سرخط خبرها

پاکبان افغانستانی چک گمشده ۵۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش رساند

  • کد خبر: ۸۹۸۲۹
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
پاکبان افغانستانی چک گمشده ۵۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش رساند
محمد محمدی پاکبان پاکدست افغانستانی چک گمشده ۵۰۰ میلیون تومانی را که از لابه‌لای زباله‌ها پیدا کرده بود به صاحبش رساند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمد محمدی» پاکبان پاکدست افغانستانی در یکی از شب‌های آبان چک ۵۰۰ میلیون تومانی را لابه‌لای زباله‌ها پیدا کرد و به صاحبش برگرداند.

او در توضیح این ماجرا گفت: شخصی سراسیمه سراغم آمد و گفت کیف پولش را گم کرده است. پرسید از سر شب که مشغول جارو زدن هستی کیف پول ندیدی؟ چند ساعتی از شروع شیفت من می‌گذشت. اما لای زباله‌ها کیف پول پیدا نکرده بودم اما گفتم نگران نباش می‌گردم تا کیف پولت را پیدا کنم.

وی ادامه داد: وقتی با جارو زباله‌های گوشه خیابان را کنار زدم، چشمم به کیف پول افتاد. صبح که شد به شهرداری ناحیه رفتم. بعد از اینکه مطمئن شدیم کیف پول متعلق به همان مرد است، کیف پول و چک ۵۰۰ میلیون تومانی داخل آن را اول صبح به صاحبش تحویل دادیم.

البته این نخستین بار نبوده که این پاکبان پولی را که پیدا می‌کند به صاحبش برمی‌گرداند، او ۱۵ سال پیش هم ۱۸ میلیون تومان پول نقد گم شده را که در یک کیسه ریخته بودند و انگار جای کیسه پر از پول با کیسه زباله‌ها و لوازم دورریختنی خانه عوض شده بود به صاحبش برگردانده است.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->