شیوع کرونای اومیکرون باعث افزایش ارزش رمزارزی به همین نام شده است

  • کد خبر: ۸۹۹۷۹
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
شیوع کرونای اومیکرون باعث افزایش ارزش رمزارزی به همین نام شده است
با نامگذاری گونه جدید کرونا که از اومیکرون، پانزدهمین حرف الفبای یونانی گرفته شده، ارزش توکنی با همین نام بیش از ۹۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز - سازمان بهداشت جهانی نام «اومیکرون» را برای گونه جدید کرونا انتخاب کرد که در واقع پانزدهمین حرف الفبای یونانی است. با نامگذاری گونه جدید کرونا ارزش توکنی با نام «اومیکرون» بیش از ۹۰۰ درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید

چرا نام گونه جدید کرونا «اومیکرون» است؟ | دلایل سازمان بهداشت جهانی و ویروس‌شناسان


این تشابه اسمی کاملا اتفاقی بوده، ولی همین هم‌نام بودن باعث شده که ارزش این توکن به صورت نجومی افزایش پیدا کند. اومیکرون نام جدیدترین و خطرناک‌ترین سویه کووید-۱۹ است و حالا معلوم شده نام توکنی در بازار ارز‌های دیجیتال نیز هست. به لطف این تشابه اسمی، ارزش رمزارز تقریبا ناشناس و جدید بازار افزایش چشمگیری داشته است.

اومیکرون با حروف اختصاری OMC، رمزارز شبکه Arbitrum است که طی دو روز گذشته به سرعت قیمت آن افزایش پیدا کرد.

قیمت این رمز ارز تا همین لحظه حدود ۶۰۰ دلار است، ولی طی ۲۴ ساعت گذشته توانست به بالاترین ارزش خود یعنی قیمت ۶۸۹.۱۲ دلاری دست پیدا کند. طی هفت روز گذشته قیمت این رمزارز در پایین‌ترین مقدار خود (۶۳.۴۵ دلار) بوده است.

البته بعد از صعود به بالاترین قیمت، ارزش آن مجددا کاهش یافت و تعدیل شد. این توکن اوایل نوامبر در شبکه Arbitrum متولد شد.

حال باید دید ارزش این رمزارز با چه نوساناتی همراه خواهد بود و کاربرانی که تصمیم گرفتند وارد چنین معامله‌ای شوند چه فکری در سر داشتند که توکنی هم‌نام با جدیدترین سویه کرونا را خریداری کرده‌اند. این توکن جزو رمزارز‌های جدید بازار است و باید دید در آینده قیمت آن دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->