علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سلامت قلب و عروق خود را با ورزش بیمه کنید

  • کد خبر: ۹۱۳۱۳
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
سلامت قلب و عروق خود را با ورزش بیمه کنید
ورزش منظم تاثیر زیادی در سلامت قلب و عروق افراد دارد و از بروز سکته قلبی جلوگیری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مطالعات نشان می‌دهند که افراد مبتلا به مشکلات قلبی و عروقی‌ می‌توانند با افزایش میزان ورزش،  سلامت خود را بهبود بخشند. افزایش فعالیت بدنی به طور کلی مفید است، اما در عین حال، متخصصان هشدار می‌دهند که ورزش بیش از حد می‌تواند باعث مشکلات قلبی شود.

آن‌ها توصیه می‌کنند که افراد مبتلا به مشکلات سلامت قلبی و عروقی، با پزشک خود درباره برنامه ورزشی صحبت کنند و به‌تدریج میزان فعالیت بدنی خود را افزایش دهند.

محققان معتقدند که ورزش می‌تواند طول عمر افراد را افزایش دهد و به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر کمک کند.

این مطالعه، داده‌های گروهی متشکل از ۱۶۷،۷۲۹ تن که در شمال هلند زندگی می‌کردند، بررسی کرد.

محققان ارتباط بین فعالیت بدنی و رویداد‌های جدی قلبی و عروقی و همچنین، مرگ و میر ناشی از همه علل در میان افراد سالم، افراد دارای عوامل پرخطر قلبی و عروقی و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را بررسی کردند.

به گفته محققان دانشگاه رادبود هلند، در حالی که افزایش فعالیت بدنی به کاهش میزان مرگ و میر در همه گروه‌ها کمک می‌کند، اما این مزایا در افراد سالم و افرادی که عوامل خطرزای قلبی و عروقی دارند، بالاتر از سطح مشخصی از فعالیت است.

منبع: همشهری آنلاین 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->