آیت الله علم الهدی: کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در خانواده خود تجربه کند آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود
سرخط خبرها

دیدار شهردار مشهد با خانواده شهید محسن حاجی حسنی کارگر

  • کد خبر: ۹۳۰۴۵
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
دیدار شهردار مشهد با خانواده شهید محسن حاجی حسنی کارگر
شهردار مشهد الرضا علیه السلام با خانواده شهید محسن حاجی حسنی کارگر دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد، همزمان با طولانی ترین شب سال در دیدار با خانواده شهید محسن حاجی حسنی کارگر، اظهار کرد: هر شهر و منطقه‌ای به یک خصیصه شاخص است؛ شهر‌های مختلف به داشته هایشان و ما مشهدی‌ها به امام رضا (ع) می‌نازیم. در کنار مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع)، این شهر مهد و خاستگاه جلسات قرآنی کوچک، محفلی و منزلی است.

وی افزود: زمانی که عنایت امام رضا (ع)، سایه قران و فداکاری و دلدادگی پدر و مادرانی همچون خانواده این شهید بزرگوار باشند که عمر خود را در پذیرایی اهل قرآن میگذارند، این سرزمین ثمره می‌دهد.

شهردار مشهد الرضا علیه السلام بیان کرد: امشب برای ما تلخ است؛ زیرا از شهید محسن حاجی حسنی کارگر خاطره داریم.

کشور با وجود و برکات خانواده‌های شهدا ایمن است

در ادامه حسن کریمدادی، عضو کمیسیون ویژه ایثارگران بیان کرد: امشب یکی از پرخاطره‌ترین شب‌هایی است که افتخار حضور در منزل شهید هستیم و ما نیز از این دیدار‌ها روحیه می‌گیریم.

وی اضافه کرد: در این زمانه که همه به دنبال منافع و سرمایه هستند، خانواده‌های شهدا چهره‌های ماندگار هستند و با وجود و برکات آنان کشور ایمن است.

در ادامه پدر شهید محسن حاجی حسنی کارگر گفت: از سال ۸۵ در خانه ما روضه خوانی و جلسات قرآن برپا است و اکثر قاری‌های رتبه برتر کشور در این خانه پیشرفت کرده اند. تمام مشکلات را قران برطرف میکند و اگر در هر خانه قرآن خوانده شود، آرامش خواهد داشت.

در بخش دیگری از این دیدار مصطفی حاجی حسنی کارگر، برادر و استاد شهید، گفت: ارادت برادرم به حضرت امیر المومنین (ع) سبب شد که شهادت نصیبش شود و چندی قبل نیز هنگام ترمیم گنبد حضرت علی (ع) نام شهید و پدر و مادر ایشان در پشت خشت گنبد ثبت شد.

گفتنی است که محسن حاجی‌حسنی کارگر از شهدای منا، نفر اول جهان در مسابقات جهانی کشور مالزی در رشته تلاوت قرآن سال ۲۰۱۵ بود. وی قرائت قرآن را با تشویق پدر و مادر و با کمک دو برادر بزرگترش از ۳ سالگی آغاز کرد. حاجی‌حسنی روز‌های چهارشنبه، اذان صبح را به صورت زنده در حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام اجرا می‌کرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->