کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است
سرخط خبرها

قتل دختر بچه برای سرقت طلا | خانواده فریمانی، زن قاتل را بخشیدند

  • کد خبر: ۹۳۰۷۲
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
قتل دختر بچه برای سرقت طلا | خانواده فریمانی، زن قاتل را بخشیدند
زندانی زن محکوم به قصاص در فریمان با رضایت ولی دم از مجازات اعدام رهایی یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار فریمان گفت: این زندانی زن به جرم قتل عمد و سرقت طلا‌های یک دختر با رضایت، ولی دم بچه  در سال ۹۶ به مجازات قصاص نفس محکوم شده بود.

صفایی افزود: متهمه بیش از ۴ سال در زندان محبوس بود، که با رضایت اولیای دم و توسل آنان برحضرت زهرا سلام الله علیه وحضرت امام رضا (علیه السلام) وبدون دریافت هیچ وجهی ازخانواده قاتل، در لحظه اعدام، از قصاص گذشتند و این زن مجرم را عفو کردند.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->