قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

اطلاعیه مهم دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص گزارش دهی تلفات آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

  • کد خبر: ۹۳۵۲۴
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
اطلاعیه مهم دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص گزارش دهی تلفات آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با توجه به مخاطرات بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان برای کشور ، کوتاهی مسئولین فنی و مرغداران در گزارش دهی تلفات بیماری در واحدهای پرورش طیور، پیگیرد قضایی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به حساسیت‌های کنونی در زمینه پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و تهدید امنیت غذایی آحاد جامعه در صورت بروز اپیدمی این بیماری، ضروری است کلیه ادارات و نهاد‌های مرتبط، تمام توان خود را برای پیشگیری از این بیماری باید بکار گرفته و در این راستا، مرغداران و مسئولین فنی بهداشتی واحد‌های پرورش طیور که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند هوشیاری لازم در خصوص اطلاع رسانی موارد تلفات را داشته و طرف ۲۴ و یا نهایتا ۴۸ ساعت، اطلاع رسانی در این خصوص را به مرکز رسمی دامپزشکی محل اسقرار خود اطلاع دهند در غیر اینصورت در صورت محرز شدن، تخلف مسئول فنی بهداشتی یا مرغدار در اطلاع رسانی و گزارش دهی وقوع تلفات، معرفی به مراجع قضایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استان خراسان رضوی به عنوان یک استان مرزی و استان حایز رتبه دوم در تولید تخم مرغ، نقش بسیار با اهمیتی در تولیدات گوشت مرغ و تخم مرغ دارد و علاوه بر این مجموعه، تمامی اتحادیه ها، اصناف و همکاران بخش خصوصی نیز موظف به صیانت از سرمایه طیور استان و کشور هستند.

یادآور می‌شود در استان خراسان رضوی، ۱۷۵۹. مرغداری گوشتی به ظرفیت نزدیک به ۳۰ میلیون. قطعه، ۳۵۰ واحد تخم گذار و پولت  به ظرفیت  ۱۶ میلیون قطعه، ۲۴ مزرعه مرغ مادر به ظرفیت ۱۰۲ هزار قطعه به عنوان مهم‌ترین واحد‌های این صنعت طیور با نظارت ۴۱۹. نفر دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی در حال تولید هستند.

منبع: اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->