معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نسخه MIUI 13 چه زمانی عرضه می شود؟

  • کد خبر: ۹۳۵۶۵
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
نسخه MIUI 13 چه زمانی عرضه می شود؟
شیائومی تاریخ رسمی انتشار MIUI 13 تایید کرد. MIUI 13 نسخه جدید رابط کاربری مبتنی بر اندروید برای گوشی‌های شیائومی است.

به گزارش شهرآرانیوز، همانطور که بر اساس اخبار قبلی انتظار می‌رفت، این رابط کاربری و سیستم عامل جدید، در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) در یک رویداد که به وسیله‌ی شیائومی در چین برگزار خواهد شد معرفی می‌شود. در تبلیغات اخیر نیز برای MIUI 13، ادعاهای بزرگی در ارتباط با بهبود اَپلیکیشن‌ها نسب به نسخه‌ی MIUI 12.5 مطرح شده است.

رویداد انتشار رسمی MIUI 13

MIUI 13 به طور رسمی در تاریخ سه‌شنبه این هفته‌ ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت ایران معرفی خواهد شد. مدت ها انتظار می‌رفت که MIUI 13 در همین تاریخ عرضه شود، این تاریخ زمانی است که شیائومی علاوه‌بر آن در رویداد مذکور از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های جدید  Xiaomi 12 با سیستم عامل و رابط کاربری جدید عرضه شوند.

تبلیغات در این ارتباط وعده بهبود کارایی اپلیکیشن ها در نسخه MIUI 13 را داده است. گفته می‌شود که تجربه های کاربری در MIUI 13 منجر خواهد شد کاربران ۲۰ تا ۲۶ درصد بیشتر از روان بودن اَپ‌های سیستمی در این سیستم عامل لذت ببرند، درحالی که اَپ‌های third-party در این سیستم عامل نسبت به نسخه‌ی قبل با ۱۵ تا ۵۲ درصد سرعت بیشتری کار خواهند کرد.

نسخه MIUI 13 چه زمانی عرضه می شود؟

بهبودهای MIUI 13

شیائومی تمایل دارد که قابلیت‌های جدیدی برای کارایی بهتر، مدیریت رم و طول عمل بیشتر باتری را با هر نسخه جدیدی از سیستم عامل خود عرضه کند. MIUI 13 که برای دیوایس های نسبتا محدودی که اندروید ۱۱ و ۱۲ را اجرا می‌کنند عرضه خواهد شد widgets، tweaked icons، و app vault جدیدی به ارمغان خواهد آورد.

منبع: سخت افزار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->