ویدئو | تا زدن تیشرت توسط ربات انسان‌نمای تسلا چند درصد آدرس‌های اینترنتی دنیا برای کاربران ایرانی فیلتر است؟ چند درصد اینترنت کشور از فیلترشکن‌ها و VPNها می‌گذرد؟ جریمه ۱۵ میلیون دلاری «چت جی پی تی» در ایتالیا حسگر مینیاتوری برای تشخیص گاز آلاینده دی‌اکسید نیتروژن ساخته شد مشهد میزبان طرح رسانه‌ای رایانو | گامی برای تربیت نسل جدید کنشگران رسانه‌ای + فیلم ماه ممکن است ۱۰۰ میلیون سال پیرتر از چیزی باشد که تصور می‌کردیم گوشی جدید ریلمی با بالارفتن و پایین‌آمدن دما تغییررنگ می‌دهد! + ویدئو بعد از گذشت دوماه از آزادسازی رجیستری آیفون، هنوز این محصول به شیوه تجاری وارد کشور نشده است! بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بهترین و پرطرفدارترین بازی‌‌های اپ استور در سال ۲۰۲۴ + فهرست در One UI 7 می‌توان حین پخش موسیقی، فیلم‌برداری کرد چرا شب ۳۰ آذر تنها شب یلدای ۱۴۰۳ نیست؟! در بازی Elden Ring: Nightreign دشمنانی از بازی‌های قبلی «فرام سافتور» هم حضور خواهند داشت + تریلر اسنپ به صورت هوشمند بر انحراف از مسیر و طولانی‌شدن غیرعادی سفر نظارت می‌کند نظرات مدیرعامل اینستاگرام درباره هوش مصنوعی و بحران اعتماد به شبکه‌های اجتماعی اسنپ‌فود از دسترس خارج شد (۲۶ آذر ۱۴۰۳) [به‌روزرسانی: اختلال برطرف شد] شیائومی ۱۵ اولترا احتمالا قوی‌ترین باتری تاریخ این برند را داشته باشد آیا بورس فردا، دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳، تعطیل است؟
سرخط خبرها

چرا الدن رینگ می‌تواند بازی ایده آل هیدتاکا میازاکی باشد؟

  • کد خبر: ۹۳۶۵۲
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
چرا الدن رینگ می‌تواند بازی ایده آل هیدتاکا میازاکی باشد؟
هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس استودیو FromSoftware گفته است بازی جدیدش را تجربه نخواهد کرد ولی اگر آن را بازی می‌کرد، آن‌وقت به بازی ایده‌آلی که می‌خواست نزدیک بود.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی می‌گوید آزادی عمل فراوان و جهان-باز بودن الدن رینگ، این اثر را بسیار نزدیک به «بازی ایده‌آل» او کرده است.

استودیو FromSoftware مدت‌هاست که آثار فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند. پس هر بازی جدیدی این استودیو، برای طرفدار‌ان بازی‌های ویدئویی هیجان‌انگیز است.

Elden Ring درمقایسه با دیگر بازی‌های استودیو فرام‌سافتور یک تفاوت اساسی دارد. این بازی یک عنوان جهان-باز است. درواقع بنا به‌گفته‌ هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ و رئیس فرام‌سافتور، جهان-باز بودن بازی Elden Ring دقیقا همان چیزی است که سطح تجربه را ارتقا می‌دهد.

او در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله EDGE داشته است، توضیح داده از آن‌جایی که بازی را خود او ساخته است، احتمالا الدن رینگ را تجربه نخواهد کرد. ولی باور دارد که اگر Elden Ring را تجربه می‌کرد، آن را یک تجربه‌ نزدیک به بازی ایده‌آل موردنظر خودش به شمار می‌آورد:

«احتمالا الدن رینگ را بازی نخواهم کرد. چون خودم این بازی را ساختم. این (تجربه نکردن بازی‌های خود) به‌نوعی قانون شخصی من است. [چون به‌عنوان سازنده] هیچ یک از نکته‌های نامشخص بازی را آن‌طور که یک بازیکن تازه تجربه می‌کند، تجربه نخواهید کرد. همان‌طور که قبلا گفته بودم، تجربه‌ی بازی‌های خود به من احساس بازی کردن نمی‌دهد. اما اگر الدن رینگ را بازی می‌کردم، آن وقت به بازی ایده‌آلی که می‌خواهم نزدیک بود».

دلیل اینکه میازاکی الدن رینگ را بسیار نزدیک به بازی ایده‌آل خود می‌داند، آزادی عملی است که دنیای جهان-باز این بازی با خود به همراه دارد. او گفته است:

«با این دید سراغ [ساخت الدن رینگ]نرفتم که بگویم Elden Ring، آن نوع از بازی جهان-باز است که من می‌خواهم بسازم. بلکه فقط [می‌دانم] وجود جهان باز، تجربه‌ ایده‌آلی را که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم، غنی‌تر می‌سازد.
برای مثال، اگر قصد کاوش این جهان را داشته باشم، یک نقشه می‌خواهم؛ نقشه‌ای مناسب. اگر در جایی چیزی دیدم، دوست دارم که توانایی این را داشته باشم که واقعا به آن‌جا بروم و مشغول گشت‌وگذار بشوم. همچنین می‌خواهم با یک اژد‌ها در میدانی حماسی مبارزه کنم. مواردی مانند این درواقع چیز‌های ساده‌ای هستند. اما بازی الدن رینگ اجازه می‌دهد که اکثر این موارد برای من به واقعیت تبدیل شوند؛ تا تجربه‌ای را ساخته باشم که به بازی ایده‌آل من بسیار نزدیک است».

بازی Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->