شاه‌مقصود‌های فلکه دوم گلشهر مردم چشم‌به‌راه بازگشت بی‌آرتی‌ها به خیابان فارغ‌التحصیلان مشهد شهرداری مشهد حامی حمل‌ونقل پاک | راه‌اندازی ایستگاه شارژ دوچرخه و موتور برقی در سال ۱۴۰۴ معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رویکرد شهرداری تقویت رابطه بین شهرداری و سرمایه‌گذاران است حضور استاندار خراسان رضوی در جمع کودکان تحت حمایت مؤسسه توانبخشی همدم انعقاد اولین قرارداد سرمایه‌گذاری بازی‌های کابلی در چهار بوستان شهر مشهد + فیلم ثبت تخلف بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت‌ در مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سیاست‌های شورای ششم در حوزه مدیریت پسماند در مسیر تحقق است سهم ۷۳.۳ درصدی پراید از خودرو‌های آلاینده در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۳۱ فروردین ۱۴۰۴) همه‌چیز درباره پروژه خط ۳ متروی مشهد، با هزینه ۱۰۰ همتی | راه‌اندازی بزرگ‌ترین جزیره ایستگاهی کشور در مشهد رفع گره ترافیکی میدان امام‌حسین (ع) در مشهد با بهره‌برداری از دوربرگردان شرقی ابوطالب (۳۱ فروردین ۱۴۰۴) روایتی درباره پیکر نادرشاه افشار که چند‌بار دفن شد | قصه نادرِ جنازه «نادر» ایستگاه شهید فکوری خط ۲ مترو مشهد، اردیبهشت ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد رونمایی از قدیمی‌ترین ظرف سفالی خراسان رضوی هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) اعمال قانون و سامان‌دهی موتورسیکلت‌ها در پیاده‌رو‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) برگزاری دومین دوره مسابقات موشک آبی با مشارکت گسترده دانش‌آموزان مشهدی + فیلم درباره حسین‌آقاخان خزاعی که نخستین فرمانده لشکر خراسان است | میرپنج شرق سهم فضای سبز مشهد و کاشت چمن از مصرف آب چقدر است؟ | کاشتن یا نکاشتن؟ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد: حفظ بافت‌های تاریخی برای احیای هویت تاریخی مشهدالرضا(ع) یکی از ضرورت‌هاست
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از روند طولانی حفاری خط ۴ قطارشهری مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۹۳۷۲۶
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از روند طولانی حفاری خط ۴  قطارشهری مشهد + پاسخ
پاسخ روابط عمومی شرکت قطار شهری شهرداری مشهد به روند حفاری تونل قطار شهری خط ۴ در پی گلایه یکی از شهروندان مشهدی.

پیام شهروند:

حفاری تونل متروی خط۴ درسه ماه به۳۰۰ متر رسیده! یعنی بعد از چهارسال درخوش بینانه ترین حالت یک سوم این مسیر حفاری خواهدشد! قطعا چهار سال دیگر هزینه ساخت و حفاری چند برابر امسال است. پس بایدمثل تهران و همه کشورهای مدرن دیگر تعداد دستگاه های حفار را افزایش داد تا هزینه ساخت هر کیلومتر گران تر از این در نیاید. بنابراین باید این خط را در چهار فاز هم زمان حفاری کردتا قبل از چهارسال کل مسیر حفاری شود و به پایه تاسیسات و ریل گذاری برسد.

 

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری :

سلام علیکم حفاری تونل های قطار شهری توسط بزرگترین دستگاه های ایران در حال انحام است و اگر در سه ماه ۳۰۰متر حفاری انجام شده است به علت عدم تزریق منابع مالی به پروژه بوده است، اما با ورود و سرکار آمدن شورای ششم و عزم جدی شهردار محترم مشهد منابع مالی تزریق گردید و حفاری مجددا آغاز شد.

صرفا جهت اطلاع مترو تهران در سال های خیلی قبل انجام شده و دیگر شهرهای ایران بسیار از مشهد از نظر ساخت و بهره برداری عقب تر هستند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->