روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهباد‌های اطفای حریق شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از روند طولانی حفاری خط ۴ قطارشهری مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۹۳۷۲۶
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از روند طولانی حفاری خط ۴  قطارشهری مشهد + پاسخ
پاسخ روابط عمومی شرکت قطار شهری شهرداری مشهد به روند حفاری تونل قطار شهری خط ۴ در پی گلایه یکی از شهروندان مشهدی.

پیام شهروند:

حفاری تونل متروی خط۴ درسه ماه به۳۰۰ متر رسیده! یعنی بعد از چهارسال درخوش بینانه ترین حالت یک سوم این مسیر حفاری خواهدشد! قطعا چهار سال دیگر هزینه ساخت و حفاری چند برابر امسال است. پس بایدمثل تهران و همه کشورهای مدرن دیگر تعداد دستگاه های حفار را افزایش داد تا هزینه ساخت هر کیلومتر گران تر از این در نیاید. بنابراین باید این خط را در چهار فاز هم زمان حفاری کردتا قبل از چهارسال کل مسیر حفاری شود و به پایه تاسیسات و ریل گذاری برسد.

 

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری :

سلام علیکم حفاری تونل های قطار شهری توسط بزرگترین دستگاه های ایران در حال انحام است و اگر در سه ماه ۳۰۰متر حفاری انجام شده است به علت عدم تزریق منابع مالی به پروژه بوده است، اما با ورود و سرکار آمدن شورای ششم و عزم جدی شهردار محترم مشهد منابع مالی تزریق گردید و حفاری مجددا آغاز شد.

صرفا جهت اطلاع مترو تهران در سال های خیلی قبل انجام شده و دیگر شهرهای ایران بسیار از مشهد از نظر ساخت و بهره برداری عقب تر هستند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->