تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

استان خراسان رضوی رتبه نخست فروش کتاب در طرح پاییزه

  • کد خبر: ۹۴۵۴
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
استان خراسان رضوی رتبه نخست فروش کتاب در طرح پاییزه
معاون فرهنگی وزیر ارشاد از تمدید طرح پاییزه کتاب تا ۵ آذر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از شهرداری تهران و مشهد در حمایت از طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۸، از تمدید این طرح تا پنجم آذر خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات سراسری اینترنت و تغییرات ناگهانی جوی در کشور تصمیم به تمدید این طرح گرفته شد.
طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۸، در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتاب‌فروشان به عنوان پاتوق فرهنگی، با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی موسسه خانه کتاب همزمان با بیست و هفتمین هفته کتاب در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است.
بر اساس آمار به‌دست آمده تا عصر دوشنبه (۲۷ آبان ماه)، تعداد ۱۰۴هزار و ۳۲۳ نسخه کتاب به ارزش ۳۳،۳۹۹،۷۳۵،۴۶۹ ریال در سراسر کشور به فروش رسیده است. در طرح پاییزه، ۶۰۶ کتابفروشی عضو طرح شده‌اند که ۱۳۱ کتابفروشی در شهرستان‌ها و ۴۷۵ کتابفروشی در مراکز استان مشغول فعالیت هستند.
تا صبح روز دوشنبه ۲۷ آبان، پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها بر اساس تعداد کتاب، کتاب رشد اهواز، پردیس کتاب مشهد، و فرازمند رشت، دنیای کتاب قم و شهرکتاب مشهد بوده‌اند و پرفروش‌ترین استان‌ها نیز بر اساس تعداد کتاب، خراسان رضوی با ۱۷۲۰۵، تهران ۱۶۶۲۹، خوزستان ۱۱۰۵۷ و قم ۸۰۵۴ نسخه فروش بوده‌اند و پس از آن‌ها، استان‌های گیلان، اصفهان، مازندران، فارس، آذربایجان‌شرقی و گلستان در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
پرفروش‌ترین استان‌ها نیز بر اساس مبلغ فروش، سه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان، قم، گیلان، مازندران، فارس و آذربایجان‌شرقی در جایگاه اول تا هشتم قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->