وزارت بهداشت: واردات واکسن کرونا به ایران ممنوع نشده است

  • کد خبر: ۹۴۸۰۵
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
وزارت بهداشت: واردات واکسن کرونا به ایران ممنوع نشده است
در ادامه اظهارنظر‌های متناقض وزارت بهداشتی‌ها به واردات واکسن کرونا به کشور، این بار سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از آنکه رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت اعلام کرد که از این پس دیگر واکسن به کشور وارد نخواهد شد و مردم دز سوم واکسن را باید از سبد واکسن‌های تولید داخل انتخاب کنند هجوم مردم برای استفاده از ته مانده واکسن‌های محبوب خارجی مثل آسترازنکا به مراکز تزریق واکسن شدت گرفت.

بعد از نایاب شدن واکسن‌های خارجی در مراکز تزریق واکسن، رییس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت این بار با روزنامه همشهری مصاحبه کرد و گفت که مسئله وارد نشدن واکسن به کشور یک سوتفاهم بود و چنین چیزی اصلا مطرح نشده است.

با این حال باز هم مردم در به در به دنبال واکسن بودند و کمبود واکسن خارجی در مراکز واکسیناسیون این موضوع را قوت می‌بخشید که انگار دیگر از واکسن خارجی خبری نیست.

حالا یک مقام دیگر وزارت بهداشت به اخبار ممنوعیت واردات واکسن کرونا به کشور واکنش نشان داده است.

محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در صفحه شخصی توییترش به اظهاراتی درباره منع ورود واکسن کرونا به کشور واکنش نشان داد و اعلام کرد که در صورت نیاز بدون وقفه واردات واکسن خواهیم داشت.

وزارت بهداشت: واردات واکسن کرونا به ایران ممنوع نشده است

حالا این اظهار نظرها را مردم در واقعیت باید بسنجند و ببینند آیا در مراکز واکسیناسیون به روال گذشته واکسن خارجی پیدا می‌کنند یا خیر.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->