کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟ چرا دیسکورد فیلتر شد؟ سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند
سرخط خبرها

گاوهای شیرده شاد با عینک واقعیت مجازی

  • کد خبر: ۹۵۲۲۷
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
گاوهای شیرده شاد با عینک واقعیت مجازی
این روز‌ها تقریبا همه ما با عینک‌های واقعیت مجازی آشنا هستیم، اما این که بدانیم این نوع عینک‌ها نه برای انسان‌ها، بلکه برای حیوانات استفاده می‌شوند نیز در نوع خود جالب است.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها تقریبا همه ما با عینک‌های واقعیت مجازی آشنا هستیم، اما این که بدانیم این نوع عینک‌ها نه برای انسان‌ها، بلکه برای حیوانات استفاده می‌شوند نیز در نوع خود جالب است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک پست، برای انسان‌هایی که در طول زمستان در داخل خانه گیر کرده اند، عینک واقعیت مجازی یک موهبت محسوب می‌شد، اکنون گاو‌ها نیزدر طول زمستان از عینک هوشمند استفاده می‌کنند.

گاوهای شیرده شاد با عینک واقعیت مجازی

برای گاو‌ها از عینک واقعیت مجازی استفاده می‌شود بنابراین فکر می‌کنند بیرون و در یک زمین تابستانی هستند و به نظر می‌رسد که این نوع گاوها، شادتر از سایر گاو‌ها باشند.

ایزت کوکاک، یک دامدار در ترکیه، عینک واقعیت مجازی را برای افزایش تولید شیر گاو‌ها امتحان کرد و این کار، نتایج مثبتی داشت.

این هدست‌ها با کمک دامپزشکان توسعه یافتند و ابتدا در مزرعه‌ای در مسکو آزمایش شدند.  گاودار  ترکیه ای، ایزت کوکاک اکنون آن‌ها را روی دو گاو در آکسارای ترکیه آزموده و شیر خروجی آن‌ها از ۵.۸ گالن به ۷ گالن در روز رسیده است.

گاوهای شیرده شاد با عینک واقعیت مجازی

ایزت که قبلا نیز برای افزایش بازدهی گاوها، موسیقی کلاسیک را مورد استفاده قرار می‌داد، اکنون از بازخورد حیوانات از طریق هدست‌ها بسیار راضی است و قصر دارد حداقل ۱۰ هدست دیگر بخرد.

او گفت: «آن‌ها در حال تماشای یک مرتع سرسبز هستند و این به آن‌ها روحیه می‌دهد و استرس کمتری دارند.» وزارت کشاورزی روسیه گفت این سیستم بر اساس این اصل توسعه یافته است که گاو‌ها سایه‌های قرمز را بهتر از سایه‌های آبی و سبز درک می‌کنند.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->