برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

با تور مجازی گوگل روی دیوار چین قدم بزنید

  • کد خبر: ۸۴۳۲۰
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
با تور مجازی گوگل روی دیوار چین قدم بزنید
تجربه «راه رفتن در دیوار بزرگ چین» شامل تور ۳۶۰ درجه مجازی منحصر به فردی در یکی از بهترین قسمت‌های این بنای تاریخی است که شامل ۳۷۰ تصویر از دیوار بزرگ و همچنین ۳۵ داستان می‌شود که به جزئیات معماری می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز - تیم هنر و فرهنگ گوگل یک تجربه آنلاین جدید را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد در عمل از دیوار چین عبور کنند. تجربه «راه رفتن در دیوار بزرگ چین» شامل تور ۳۶۰ درجه مجازی منحصر به فردی در یکی از بهترین قسمت‌های این بنای تاریخی است که شامل ۳۷۰ تصویر از دیوار بزرگ و همچنین ۳۵ داستان می‌شود که به جزئیات معماری می‌پردازد.

این تجربه به کاربران این فرصت را می‌دهد تا با تاریخچه دیوار بزرگ بیشتر آشنا شوند و قسمت‌هایی از آن را مشاهده کنند که دسترسی به آن‌ها دشوار است، همچنین هدف این پروژه درک بهتر نحوه نگهداری دیوار بزرگ برای نسل‌های آینده است.
تجربه مجازی ارائه شده از سوی گوگل شامل نمای پانوراما از دیوار، همراه با نمای ۳۶۰ درجه از برج مراقبت و قسمت‌های مختلف آن است. کاربران همچنین می‌توانند درباره نحوه و زمان ساخت دیوار بزرگ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای کسانی که می‌خواهند حتی بیشتر در تاریخچه این بنای تاریخی کاوش کنند، قابلیتی وجود دارد که می‌توانید به وسیله آن دیوار‌ها و آجر‌های کنار دیوار را رمزگشایی کنید. به عنوان مثال، قادر خواهید بود امضا‌های پنهان، تمبر‌ها و الگو‌های اسرارآمیز حک شده روی آجر‌ها را از نزدیک مشاهده کنید.

گوگل طی چند سال گذشته تعداد زیادی تور مجازی ۳۶۰ درجه راه اندازی کرده است و همچنان از این فناوری استفاده می‌کند. در سال ۲۰۱۶، غول جست وجوی دنیای فناوری یک تجربه مجازی ارائه کرد که به کاربران اجازه می‌داد در پارک‌های ملی ایالات متحده آمریکا بچرخند. از آن زمان، این شرکت تور‌های مجازی مشابهی را برنامه ریزی کرده و با این کار استفاده از واقعیت مجازی را نیز به روش‌های مختلف بررسی می‌کند.

به عنوان مثال، گوگل در سال ۲۰۱۷ یک نگارخانه هنری واقعیت مجازی راه انداخت و همچنین یک ابزار Tour Creator در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد تا به دانش آموزان اجازه دهد تور‌های VR خود را خلق کنند. برای امتحان کردن این تجربه جدید، می‌توانید از وب سایت «راه رفتن در دیوار بزرگ چین/ Walk the Great Wall of China» دیدن کرده یا اپ Google Arts & Culture را برای اندروید یا iOS بارگیری و نصب کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->