نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

سیدحسین حسینی درآستانه بازگشت به تیم ملی

  • کد خبر: ۹۵۸۸۱
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
سیدحسین حسینی درآستانه بازگشت به تیم ملی
عملکرد تحسین برانگیز سید حسین حسینی درنیم فصل نخست لیگ بیست و یکم و به جا گذاشتن تنها چهار گل خورده در نیم فصل لیگ برتر، احتمال بازگشت او به اردوی تیم ملی را فزونی بخشیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بدون شک یکی از بهترین‌های نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم سید حسین حسینی است. دروازه‌بانی که با کلین شیت‌های پی درپی موفق شد دوباره به همان دروازه‌بان ایده‌ال روز‌های ظهورش در چارچوب دروازه استقلال بازگردد. حسینی درتمام دقایقی که برای استقلال به میدان رفته، تنها چهار بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دیده که از این منظر بهترین آمار را میان گلر‌های لیگ برتر به خود اختصاص داده است. آماری که از این دروازه‌بان به جا مانده به احتمال زیاد دراگان اسکوچیچ را به سمت دعوت دوباره از این دروازه‌بان سوق خواهد داد. گرچه هنوز لیست تیم ملی به رسانه‌ها اعلام نشده، اما احتمال دعوت از سید حسین حسینی بسیار زیاد است و این دروازه‌بان می‌توان شانسش را برای حضور دوباره در قفس توری تیم ملی آزمایش کند. ناگفته نماند که هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت از حسینی حمایت و خواستار دعوت او به تیم ملی از سوی اسکوچیچ شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->