مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سیدحسین حسینی درآستانه بازگشت به تیم ملی

  • کد خبر: ۹۵۸۸۱
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
سیدحسین حسینی درآستانه بازگشت به تیم ملی
عملکرد تحسین برانگیز سید حسین حسینی درنیم فصل نخست لیگ بیست و یکم و به جا گذاشتن تنها چهار گل خورده در نیم فصل لیگ برتر، احتمال بازگشت او به اردوی تیم ملی را فزونی بخشیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بدون شک یکی از بهترین‌های نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم سید حسین حسینی است. دروازه‌بانی که با کلین شیت‌های پی درپی موفق شد دوباره به همان دروازه‌بان ایده‌ال روز‌های ظهورش در چارچوب دروازه استقلال بازگردد. حسینی درتمام دقایقی که برای استقلال به میدان رفته، تنها چهار بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دیده که از این منظر بهترین آمار را میان گلر‌های لیگ برتر به خود اختصاص داده است. آماری که از این دروازه‌بان به جا مانده به احتمال زیاد دراگان اسکوچیچ را به سمت دعوت دوباره از این دروازه‌بان سوق خواهد داد. گرچه هنوز لیست تیم ملی به رسانه‌ها اعلام نشده، اما احتمال دعوت از سید حسین حسینی بسیار زیاد است و این دروازه‌بان می‌توان شانسش را برای حضور دوباره در قفس توری تیم ملی آزمایش کند. ناگفته نماند که هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت از حسینی حمایت و خواستار دعوت او به تیم ملی از سوی اسکوچیچ شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->