وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان وکیل مهاجرت وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدارس ابتدایی مشهد تعطیل شد | مدارس برخی از شهر‌های خراسان رضوی فردا (شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰) تعطیل شدند

  • کد خبر: ۹۶۵۷۹
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
  • ۴
مدارس ابتدایی مشهد تعطیل شد | مدارس برخی از شهر‌های خراسان رضوی فردا (شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰) تعطیل شدند
بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از شهرهای خراسان رضوی را تعطیل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه مدارس مقطع ابتدایی در «نواحی هفتگانه مشهد» و «تبادکان» و مناطق «احمدآباد» و «رضویه» و همچنین شهرستان های «طرقبه شاندیز»، «خواف» و «گناباد» فردا شنبه ۲ بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

بر همین اساس فردا کلیه مدارس در تمامی مقاطع در نوبت صبح در شهرستان «کلات» و «کوهسرخ» با یک ساعت تاخیر و در مناطق «جلگه رخ» و «کدکن» با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین بر همین اساس فردا (دوم بهمن ماه) کلیه مدارس در تمامی مقاطع در نوبت صبح در شهرستان "کلات" با یک ساعت تاخیر و در مناطق "جلگه رخ" و "کدکن" با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. ضمنا در شهرستان "خواف" نیز مدارس مقطع متوسطه اول با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند نمود.

 قابل ذکر است فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارسی که به علت برودت هوا تعطیل است به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه "شاد" ادامه خواهد یافت.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
0
پس مشهد چی؟! من پیاده میریم ، مدرسه هوا سرده تو این اوضاع کرونای. لطفا رسیدگی کنید.!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
پس مدارس مشهد چی لطفا مشهد تعطیل کنید!!!
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
مگه مشهد هم یک سانت برف اومده که مدارس تعطیل کردین؟ باز زمان ما تا سر زانو توی برف بودیم تعطیل نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
0
0
سلام مدارس خواف هم تعطیل هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->