سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری
سرخط خبرها

استوری یحیی گل‌محمدی و خبر بازگشت به پرسپولیس+ عکس| پرچم صلح در اردوگاه سرخپوشان

  • کد خبر: ۹۷۶۹۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
استوری یحیی گل‌محمدی و خبر بازگشت به پرسپولیس+ عکس| پرچم صلح در اردوگاه سرخپوشان
یحیی گل‌محمدی با انتشار یک استوری به جنجال اخیر تیم پایان داد و احتمالا از فردا در تمرینات حاضر خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرانجام به نظر می‌رسد درگیری‌ها در اردوی پرسپولیس پایان یافته و یحیی گل‌محمدی به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهدشد.

چند روز قبل یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان و همچنین کیفیت نامطلوب زمین چمن تمرین پرسپولیس استعفا کرد و در تمرینات این تیم حاضر نشد.

حالا، اما پس از چند روز به نظر می‌رسد با پرداخت ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی باشگاه، گل محمدی رضایت داده تا در تمرین تیمش حاضر شود.

در خصوص زمین تمرین نیز شنیده می‌شود درویش قول‌هایی به گل‌محمدی داده و قرار است این موضوع هم به زودی حل شود.

پرسپولیس با ۳۵ امتیاز از ۱۶ مسابقه، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارد.

نکته عجیب اما در خصوص اتفاقات حول باشگاه پرسپولیس اینکه علی کریمی برخلاف سایر پیشکسوتان این تیم از قبیل کلانی و بادامکی به یحیی گل‌محمدی و بازیکنان تیم با انتشار یک استوری روز گذشته حمله کرد.

کریمی که رابطه خیلی خوبی با حبیب کاشانی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس و عضو فعلی شورای شهر تهران دارد، در این استوری کاشانی را یکی از سه مدیر محبوب هواداران پرسپولیس قلمداد کرده بود!

استوری یحیی گل محمدی و بازگشت به پرسپولیس

استوری یحیی گل‌محمدی و خبر بازگشت به پرسپولیس+ عکس| پرچم صلح در اردوگاه سرخپوشان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->