دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر!
سرخط خبرها

شرط عجیب کادرفنی پرسپولیس برای حضور رامین رضاییان در این تیم!

  • کد خبر: ۹۸۰۷۷
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
  • ۸
شرط عجیب کادرفنی پرسپولیس برای حضور رامین رضاییان در این تیم!
ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان برای حضور در پرسپولیس با یک شرط عجیب از سوی این باشگاه روبرو شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رامین رضاییان به عجیب‌ترین مهره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران تبدیل شده است. بازیکنی که مدت‌هاست مسئله بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد. پس از فسخ قرارداد این بازیکن با السیلیه قطر و صحبت‌هایی در مورد فسخ قرارداد با الدحیل موضوع بازگشت رضاییان به پرسپولیس جدی‌تر شد اما اتفاقات یکی، دو روز گذشته و مخالفت الدحیل برای فسخ قرارداد و البته استفاده از رضاییان شرایط را عجیب‌تر کرد.

با این همه سوال بزرگ این است که آیا رضاییان از ابتدا در فهرست یحیی گل‌محمدی حضور داشت یا خیر و اصلا مسئله بازگشتش به پرسپولیس صحت دارد بود یا نه.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رضاییان از ابتدا در فهرست گل‌محمدی حضور نداشته است اما به یک شرط کادرفنی پرسپولیس موافق بازگشت او به پرسپولیس بوده است. کادرفنی پرسپولیس از همان ابتدا شرط کرده بود فقط در صورتی موافق بازگشت رضاییان است که این بازیکن خودش رضایتنامه‌اش را از الدحیل بگیرد و به پرسپولیس بیاید. یعنی باشگاه پرسپولیس هیچ مبلغی برای رضایتنامه رضاییان هزینه نکند.

با این شرایط باید دید که آیا رضاییان بالاخره به پرسپولیس برمی‌گردد یا نهایتا تیم دیگری را در ایران برای بازی انتخاب می‌کند. این در حالی است که هنوز وضعیت ماندن یا جدایی این بازیکن از لیگ قطر مشخص نیست و شاید هر اتفاقی برای این پرونده ورزشی رخ بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
4
0
بابا دوزارم که بازی میکرد رفت اونور اب اونم پرید.تکرو خدا یحیی جان بیخیالش شو
زهرا سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
2
4
رضاییان پرسپولیس خونه خودشه هر موقع بیاد قدمش رو چشم ما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
1
رضاییان یکی از پدران اصلی تیم شیشتقلال(کیسه)میباشد.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
1
0
زیادمهم نیست الکی شلوغش میکنن آقای محمدی هم یه مقدار مغرورشده است
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
1
1
باید بره استقلال هم پول رضایتنامشو میدن هم اندازه قطر بش پول میدن
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
1
یاچعنی استاد چرت گفتنین خجالت بکشید بابا اه، مگه میشه یعنی الان درویش بره مبلغی بده واسه رضایت‌نامه گل‌محمدی میگه بیخود کردی!!! یه ذره به عمق مطلبی که میزاری فکر‌کنین آخه ، الان یحیی یه شرایطی داره که حاضره یک میلیون پالترو بده رامین بیاد به. خود سرمربی سنگ بندازه چرت نگین خواهش میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
0
فعلا تیمتون بازی جذابی انجام داده برید ی مدت تو غار خخخخ
جواد قندهاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
0
رامین رضاییان باید بیاد پرسپولیس استقلال که عددی حساب نمیشه همبن روزا ست که پرسپولیس به سدر جدول بره پرسپولیس از همی تیم ها قوی تر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->