مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزارت ورزش به داد پرسپولیس می‌رسد؟| پنجره پرسپولیس دوباره بسته شد

  • کد خبر: ۹۸۳۷۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
وزارت ورزش به داد پرسپولیس می‌رسد؟| پنجره پرسپولیس دوباره بسته شد
شنیده می‌شود وزارت ورزش قصد دارد از راهی به جز راه مستقیم به پرسپولیس کمک مالی کند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرسپولیس روز‌های بحرانی را پشت سر می‌گذارد و هر روز یک ماجرای جدید را در این تیم شاهد هستیم. شرایطی که با آمدن رضا درویش هم تغییر چندانی نکرده است تا جایی که یحیی گل‌محمدی را مجبور به استعفا کرد.


موضوع آنقدر برای تیمی که هوادارانش چشم به قهرمانی ششم متوالی دارند تا خیلی چیز‌ها را ثابت کنند مهم بود که به خاطر نگرانی جلوی مجلس رفتند تا از طریق خانه ملت صدای خودشان را به گوش وزیر برسانند تا بلکه او به داد این تیم برسد.


اتفاقی که افتاد و گویا به قول و قرار وزیر ورزش و صحبت‌هایش بعد از حضور در تمرین تیم ملی جامه عمل پوشاند. در حالی که همه چشم انتظار یک اقدام از سوی درویش به عنوان مدیرعامل بودند شنیده شده که حمید سجادی در اقدامی شرایط را برای حل مشکل پرسپولیس فراهم کرده است. گویا به توصیه وزیر ورزش از طریق فدراسیون فوتبال ۱۰ میلیارد به این تیم کمک می‌شود تا سرخ‌ها با حل شدن مشکلات فعلی کار را دنبال کنند تا به این شکل هواداران این تیم از نگرانی خارج شوند.


به هرحال مساله‌ای که اهمیت دارد نگاه وزارت ورزش و شخص سجادی به این دو تیم است که تا نهایی شدن کار واگذاری سرخابی‌ها، حمایت‌های لازم در چهارچوب قانون را در برنامه دارد و باید دید هواداران و ارکان باشگاه کی و چه موقع منتظر یک اقدام مناسب از مدیریت جدید خواهند بود که گویا اعتقاد دارد باید همه صبور باشند و مشکلات پرسپولیس یک شبه حل نمی‌شود!

پنجره پرسپولیس دوباره بسته شد!

در همین راستا شنیده می‌شود در فاصله کمتر از ۱ هفته به پایان مهلت نقل و انتقالات، پنجره پرسپولیس محددا بسته شده است.

این بار علیرضا بیرانوند با رقمی ۲.۵ میلیاردی شاکی پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود. باید منتظر ماند و دید که با خروار‌ها بدهی درویش چه خواهدکرد. گل محمدی حسابی به بازیکن نیاز دارد و برای ثبت قرارداد آن‌ها و استفاده از این بازیکنان تازه وارد قطعا به باز شدن پنجره نیاز مبرمی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->