«خط مقاومت» به آنتن شبکه سه بازگشت + زمان پخش بازیگران «جزر و مد» خواستار پاسخ‌گویی پلتفرم استارنت شدند اولین همکاری رضا عطاران و نوید محمدزاده در اثری جدی هزینه تولید فصل اول «جوکر» فاش شد! منیر قیدی، کارگردان سینما: نگاه انسانی به سینما داشته باشیم «در آغوش ایران» فرصتی برای اکران تولیدات سینمایی | نشست صمیمانه فیلم‌سازان جوان مشهدی با منیر قیدی، کارگردان سینما + فیلم بهرام افشاری با نقشی متفاوت به جشنواره فجر می‌رود آمریکا ویزای برنده نوبل ادبیات را لغو کرد کارگردان «الگوریتم»: هدفمان ساخت قصه‌ای صادقانه بود بازگشت قدرتمندانه داستان اسباب‌بازی‌ها | پیکسار هنوز استاد احساس است توقف اجرای نمایش‌های کمدی و غیرکمدی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) (۱۲ و ۱۳ آبان ۱۴۰۴) پرستاره‌ترین فیلم کمدی سینما اکران شد | نگاهی به فیلم «آقای زالو» با بازی مهران مدیری انتشار کتاب «من خبرنگارم» به قلم ارسلان رسولی مناسبت‌ها و تقویم فرهنگی‌هنری امروز (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مجریانی که بازیگر شدند بحران نبود استقلال | نگاهی به سریال «محکوم»، ساخته سیامک مردانه تولید اثر؛ از دردسر‌های اداری تا هزینه‌های سرسام‌آور | نگاهی به مشکلات تولید و اجرای تئاتر در مشهد جان ویلیامز موسیقی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را می‌سازد بازگشت «محمدرضا گلزار» به شبکه نمایش خانگی بلیت ۲ میلیون تومانی برای نمایش بهنوش طباطبایی و هوتن شکیبا!
سرخط خبرها

نگاهی به فیلم «بی رویا» | همان‌چیزی که منتظرش بودیم

  • کد خبر: ۹۸۹۴۴
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
نگاهی به فیلم «بی رویا» | همان‌چیزی که منتظرش بودیم
فیلم بلند آرین وزیردفتری شاید بهترین اثر حاضر در جشنواره امسال نباشد، اما حتما از مهم‌ترین فیلم‌های این رویداد است؛ اثر جسورانه و متفاوتی که بدون ادعا‌های گزاف، فضای مدنظرش را در قاب تصویر ایجاد می‌کند.

فروغی | شهرآرانیوز - فیلم بلند آرین وزیردفتری شاید بهترین اثر حاضر در جشنواره امسال نباشد، اما حتما از مهم‌ترین فیلم‌های این رویداد است؛ اثر جسورانه و متفاوتی که بدون ادعا‌های گزاف، فضای مدنظرش را در قاب تصویر ایجاد می‌کند. «بی‌رؤیا» فیلمی معمایی و پرچالش است که به‌واسطه مقدمه نسبتا طولانی، دیر جان می‌گیرد؛ اما از نیمه‌های راه کاملا موفق می‌شود که بیننده را میخ‌کوب کند و با زبان تصاویر حرف بزند. عبارت پایانی فیلم تاحدی بیننده را گمراه می‌کند؛ اما «بی‌رؤیا» اثری نیست که همه هویتش را بتوانیم به صحبت‌کردن درباره یک بیماری محدود کنیم.

این فیلم لایه‌های پنهان مهم‌تری هم دارد که در بین پلان‌های ویژه‌اش، بااحتیاط خودشان را هویدا می‌کنند. اهمیت سینمایی «بی‌رؤیا»، علاوه بر ساختار روایی مستحکم و تزریق به‌اندازه اطلاعات، به‌شکل فیلم‌برداری آن نیز مربوط است. وزیردفتری در این فیلم برای بیشتر سکانس‌هایش برنامه بصری ویژه‌ای داشته و بیشتر با نما‌های جذاب بیننده را سر ذوق می‌آورد. بازی شادی کرم‌رودی نیز در این فیلم چشمگیر است.

 
معرفی فیلم «دسته دختران» منیر قیدی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->