افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تاکنون چه میزان وام ودیعه مسکن پرداخت شده است؟

  • کد خبر: ۹۸۹۹۳
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
تاکنون چه میزان وام ودیعه مسکن پرداخت شده است؟
از ابتدای طرح ودیعه مسکن تا ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰، تعداد ۴۴۵.۹۹۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن جمعاً به مبلغ ۱۳۴ هزار و ۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسب مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا ۲۲ خرداد امسال مقرر شده است که به منظور حمایت از مستاجرین، تا سقف ۱۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مستاجرین واجد شرایط معرفی شده توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی اعطاء شود و افراد واجد شرایط از سوی وزارت راه و شهرسازی به گونه‌ای به شبکه بانکی معرفی شوند که صرفاً در چارچوب سهمیه‌های ابلاغی باشد.

بر اساس استعلام صورت گرفته از سامانه مربوطه در وزارت راه و شهرسازی در سال‌جاری تا یازدهم بهمن ماه تعداد ۵۸۳ هزار و ۵۰ نفر جمعاً به مبلغ ۲۳۳ هزار و ۸۰۱ میلیارد ریال در سامانه ثبت‌نام و جهت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که این آمار بیانگر آن است که متقاضیان معرفی شده به شبکه بانکی تا تاریخ مذکور مبلغ ۱۳۳ هزار و ۸۰۱ میلیارد ریال بیشتر از سهمیه ابلاغی بوده است.

براساس آمار، از ابتدای طرح ودیعه مسکن تا مورخ ۲۳ بهمن ماه تعداد ۴۴۵ هزار و ۹۹۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن جمعاً به مبلغ ۱۳۴ هزار و ۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است که از این میزان مبلغ ۴۷ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ و مبلغ ۸۶ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال در سال جاری تا ۲۳ بهمن ماه بوده است.

همچنین متقاضیان تسهیلات مذکور به مبلغ ۱۵ هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل پذیرش شده‌اند و در حال تکمیل مدارک، ارائه ضمانت و دریافت تسهیلات هستند.

منبع: ایبنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->