برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

فیلم لحظه وحشتناک شکستن پای آندره گومز بازیکن اورتون+عکس

  • کد خبر: ۸۳۶۸
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
  • ۲
فیلم لحظه وحشتناک شکستن پای آندره گومز بازیکن اورتون+عکس
مصدومیت شدید و شکستن پای آندره گومز هافبک اورتون در جریان بازی با تاتنهام. سون بعد از این خطا با گریه از زمین اخراج شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تصاویر مصدومیت وحشتناک «گومز» بازیکن اورتون در بازی با تاتنهام در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد. شدت شکستگی پای گومز به حدی بود که کارگردان تلویزیونی مسابقه از پخش تصاویر آن خودداری کرد. «سون» هافبک کره ای تاتنهام پس از این خطا و زمانی که متوجه مصدومیت شدید گومز شد، برای دقایقی طولانی اشک ریخت و بازیکنان دو تیم نمی توانستند او را آرام کنند.


عکس‌العمل بازیکنان و به ویژه سون، زننده تکل روی پای گومز را ببینید

 

تعداد بازدید : 40996
 
با اعلام باشگاه اورتون، عمل جراحی مچ پای شکسته آندره گومز با موفقیت انجام شده است، وی پس از اتمام مراحل درمانی در بیمارستان تمرینات ریکاوری را آغاز خواهد کرد.
 
مصدومیت وحشتناک گومز در بازی اورتون با تاتنهام
 
فیلم لحظه شکستن پای آندره گومز بازیکن اورتون
 
 
بازیکنان دیگری مثل جبرئیل سیسه، آرون رمزی، ادواردو داسیلوا، فریدون زندی و... هم قبلا در مستطیل سبز شکستگی های وحشتناک پا را تجربه کرده اند، برخی از آن ها مجبور شده اند برای همیشه فوتبال را کنار بگذارند و برخی به لطف پیشرفت های پزشکی ورزشی، دوباره توانسته اند پا به توپ شوند. حالا باید منتظر شد و دید این مصدومیت پایان ورزش حرفه ای گومز خواهد بود یا خیر؟
 
مصدومیت های وحشتناک فوتبالی (حاوی صحنه‌های دلخراش)
تعداد بازدید : 13566
 
شکستگی پای فریدون زندی در سال ۲۰۱۳
فیلم لحظه وحشتناک شکستن پای آندره گومز بازیکن اورتون+عکس
 
لحظه شکستن پای فریدون زندی در لیگ قطر در سال ۲۰۱۳
تعداد بازدید : 9060
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
1
4
من نفهمیدم سون به خاطر اخراجش گریه میکرد یا واس مصدوم کردن گومز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
به خاطر مصدوم کردن گومز
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->