«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

ماجرای استخدام چاقوکش توسط کارگردان معروف سینما + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۰۲۴۱
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
ماجرای استخدام چاقوکش توسط کارگردان معروف سینما + فیلم
دو پسر جوان به اتهام حمله به یکی از کارگردان‌های معروف سینما و مجروح کردن او توسط پلیس امنیت عمومی بازداشت شدند؛ آن‌ها مدعی هستند از سوی مرد جوانی برای انتقام از این کارگردان اجیر شده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز - دو پسر جوان به اتهام حمله به یکی از کارگردان‌های معروف سینما و مجروح کردن او توسط پلیس امنیت عمومی بازداشت شدند. آن‌ها مدعی هستند از سوی مرد جوانی برای انتقام از این کارگردان اجیر شده بودند.

گفتگو با متهم
نقشه این کار را چه کسی طراحی کرده بود؟ مدتی قبل یکی از دوستانم با من تماس گرفت و آدرس دفتر یک کارگردان را داد. به همراه دوستم به دفتر کارگردان مورد نظر رفتیم و او عکس مردی را که او هم یک کارگردان بود به ما نشان داد و گفت برایش ایجاد مزاحمت کرده است و از ما خواست تا او را گوش مالی بدهیم.

برای این کار چقدر گرفتید؟ قرارمان ۷۰ میلیون تومان بود که ۴۰ میلیون را ابتدای کار داد و قرار شد ۳۰ میلیون دیگر را هم زمانی که شاکی را روانه بیمارستان کردیم به ما پرداخت کند که این کار را هم کرد.

نقشه انتقامگیری را چطور اجرا کردید؟ ما آدرس و تصویر شاکی را داشتیم، ۴ روزی در کمین شاکی نشستیم تا اینکه روز چهارم سوار بر خودروی مدل بالایش وارد پارکینگ شد. به‌دنبال او، ما هم وارد پارکینگ شدیم. با چاقو به جان او افتادیم و چندین ضربه زدیم و خودرواش نیز تخریب شد.

شما ۲۰ ضربه زده اید واقعاً قصدتان گوش مالی بود؟ اشتباه کردیم، گرچه که ما چندین بار به اتهام دعوا بازداشت شده بودیم و می‌دانستیم که ضربه‌ها را کجا بزنیم که کشنده نباشد؛ اما با این حال کارمان اشتباه بود و نباید این کار را می‌کردیم. نیاز مالی داشتیم و مجبور شدیم که این کار را انجام دهیم.

نیاز مالی برای چه؟ پدرم به تازگی فوت کرده بود و برای خرید قبر و سنگ و... پول زیادی خرج شده بود و تمام این هزینه را قرض گرفته بودم.

بعد از این ماجرا شما به شاکی زنگ زده و درخواست ۵۰۰ میلیون تومان دیگر هم کرده بودید؟ طمع کردیم. به او زنگ زدیم و گفتیم اگر ۵۰۰ میلیون تومان به ما ندهی این بار خودت را می‌زنیم و می‌دانیم چطوری تو را بزنیم که بمیری اگر می‌خواهی زنده بمانی، ۵۰۰ میلیون تومان به ما بده. اما بعد از این تهدید دستگیر شدیم.

منبع: روزنامه‌ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->