آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد ساکنان محله حرعاملی مشهد خواستار قلع ساختمان کج شدند+تصویر آمادگی مشهد برای همکاری با سازمان شانگهای در حوزه دیپلماسی شهری زمان اتمام پروژه سامان‌دهی کال و تعریض پل زرکش مشهد اعلام شد مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» مجموعه آبی شهید قربانی معیار خدمت در مناطق کم‌برخوردار مشهد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد در روزهای عرفه و عید سعید قربان (۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مراجعان از بیمارستان رضوی انتظار خدمات مطلوب دارند

  • کد خبر: ۱۰۰۴۵
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
مراجعان از بیمارستان رضوی انتظار خدمات مطلوب دارند
به گفته قائم‌مقام آستان قدس رضوی، بیمارستان رضوی باید نماد ارائه بهترین و کیفی‌ترین خدمات به مراجعان باشد و کارکنان این مرکز درمانی با محوریت اخلاق اسلامی به بیماران خدمت‌رسانی کنند. به گزارش آستان‌نیوز، مصطفی خاکسارقهروردی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی، بر توجه به محرومان تأکید کرد و گفت: این بیمارستان در گذشته برای ادامه فعالیت‌های خود از مجموعه آستان قدس رضوی یارانه دریافت می‌کرده، اما در چند سال اخیر، این جریان دگرگون شده است و به لطف خداوند و با عنایت حضرت رضا (ع) با تلاش‌های صورت‌گرفته در سطح مدیریتی این مرکز درمانی، تغییراتی انجام شده و این مرکز، خودگردان شده و به سودآوری رسیده است. وی اضافه کرد: اکنون این مرکز درمانی در باروری علمی و خدماتی و نیز به لحاظ توانمندی مالی به حدی رسیده است که علاوه بر خودگردانی، شاهد توسعه و پیشرفت فضا و خدمات در این بیمارستان هستیم. قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: نخستین انتظار از مجموعه بیمارستان رضوی این است که سطح ارائه خدمات با آستان نورانی حضرت رضا (ع) تناسب داشته باشد و علاوه بر این امر، از نظر توانمندی علمی نیز فاخر و برجسته باشد. وی تصریح کرد: طبیعی است که تفاوت جدی این مجموعه درمانی با سایر مجموعه‌های درمانی در انتسابش به بارگاه منور رضوی است که از جهات مختلف بار سنگین مدیریتی را بر دوش مسئولان گذاشته است و باید به این امر توجه ویژه‌ای بشود و این ویژگی در جای‌جای این مرکز درمانی بارز و نمایان باشد. خاکسارقهرودی اظهار کرد: آنچه در این مرکز درمانی می‌توان به‌عنوان نکته افتخارآمیز به آن اشاره کرد، آمیختگی تراز ارائه خدمات این مجموعه با آستان قدس رضوی است و از همین رو، باید به خواسته‌های کارکنان این مرکز توجه ویژه‌ای شود تا خدمت همراه با علاقه‌مندی باشد.
وی همچنین انتظارات آستان قدس رضوی و مسئولان آن مجموعه موقوفاتی از این مرکز را توجه ویژه به مسائل دینی دانست و گفت: رفتار پزشک، پرستار، کارمند و عناصر متخصص حاضر در این مرکز باید تداعی‌کننده ارزش‌های دینی باشد و هر مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی باید متوجه این امر شود. قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: تنها توجه به سودآوری مطلق در این مرکز مدنظر نیست و مراجعه‌کننده انتظار دریافت خدمات مطلوب را دارد.
در پایان این مراسم مصطفی خاکسارقهرودی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر رضا سعیدی، مدیرعامل سابق بیمارستان رضوی، با اهدای حکم از سوی تولیت آستان قدس رضوی، دکتر محسن محور را به‌عنوان مدیرعامل جدید این بیمارستان معرفی کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->