شهردار مشهد: گرامیداشت یاد شهدا از دستور کار‌های اصلی مدیریت شهری است ویدئو| بارش برف شبانه در هاشمیه مشهد (چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳) فرصت دوماهه به صنایع شهرستان‌های خراسان رضوی برای تجهیز به کنتور هوشمند آب شهردار مشهدمقدس: کمربند جنوبی چه بخواهیم چه نخواهیم در آینده اجرا خواهد شد + فیلم دیدار شهردار مشهد با شورای اجتماعی محلات منطقه ۹ و بیان مشکلات توسط رؤسای شورا (۲۳ آبان ۱۴۰۳) حمایت از بانوان و توسعه ارتباطات دانش‌بنیان در اولویت کاری شورای ششم تأکید شورای ششم بر توسعه پروژه‌های راهبردی و زیرساختی مشهد ناصحی: سهم بودجه فرهنگی از بودجه شهرداری مشهد از ۲ به ۱۰ درصد افزایش یافت+ویدئو تامین برق و پایداری خدمت‌رسانی در تقاطع‌های سطح مشهد | ضرورت همکاری شهروندان و پلیس راهور در هنگام قطعی برق سرگذشت یکی از قدیمی‌ترین مزارع شمال مشهد | خاطرات خفته در «چاهش» اتوبوس‌های جدید راهی حاشیه شهر مشهد می‌شوند محکم پای «روز مشهد» بمانید! شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری زباله از یک زمین غیرمحصور در بولوار سجادیه مشهد + پاسخ کاهش ۵۰ درصدی زمان صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد افزایش عملیات‌های آتش‌نشانی مشهد در پی قطع برق و ازکارافتادن آسانسور‌ها (۲۲ آبان ۱۴۰۳) سهم شهرداری مشهد از عوارض آلایندگی، تقریباً هیچ! درباره یکی از کوچه‌های فرعی بازار سرشور مشهد | سراسرِ کوچه «سراسر»، پر از داستان «دکتر شیخ» است آیا مازوت‌سوزی در مشهد متوقف می‌شود؟ آغاز صدور صورت‌وضعیت الکترونیکی مسافری در خراسان رضوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن شهری با شهرفروشی محقق نمی‌شود تهیه طرح تفصیلی محله آبکوه مشهد با نظر مردم
سرخط خبرها

مراجعان از بیمارستان رضوی انتظار خدمات مطلوب دارند

  • کد خبر: ۱۰۰۴۵
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
مراجعان از بیمارستان رضوی انتظار خدمات مطلوب دارند
به گفته قائم‌مقام آستان قدس رضوی، بیمارستان رضوی باید نماد ارائه بهترین و کیفی‌ترین خدمات به مراجعان باشد و کارکنان این مرکز درمانی با محوریت اخلاق اسلامی به بیماران خدمت‌رسانی کنند. به گزارش آستان‌نیوز، مصطفی خاکسارقهروردی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی، بر توجه به محرومان تأکید کرد و گفت: این بیمارستان در گذشته برای ادامه فعالیت‌های خود از مجموعه آستان قدس رضوی یارانه دریافت می‌کرده، اما در چند سال اخیر، این جریان دگرگون شده است و به لطف خداوند و با عنایت حضرت رضا (ع) با تلاش‌های صورت‌گرفته در سطح مدیریتی این مرکز درمانی، تغییراتی انجام شده و این مرکز، خودگردان شده و به سودآوری رسیده است. وی اضافه کرد: اکنون این مرکز درمانی در باروری علمی و خدماتی و نیز به لحاظ توانمندی مالی به حدی رسیده است که علاوه بر خودگردانی، شاهد توسعه و پیشرفت فضا و خدمات در این بیمارستان هستیم. قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: نخستین انتظار از مجموعه بیمارستان رضوی این است که سطح ارائه خدمات با آستان نورانی حضرت رضا (ع) تناسب داشته باشد و علاوه بر این امر، از نظر توانمندی علمی نیز فاخر و برجسته باشد. وی تصریح کرد: طبیعی است که تفاوت جدی این مجموعه درمانی با سایر مجموعه‌های درمانی در انتسابش به بارگاه منور رضوی است که از جهات مختلف بار سنگین مدیریتی را بر دوش مسئولان گذاشته است و باید به این امر توجه ویژه‌ای بشود و این ویژگی در جای‌جای این مرکز درمانی بارز و نمایان باشد. خاکسارقهرودی اظهار کرد: آنچه در این مرکز درمانی می‌توان به‌عنوان نکته افتخارآمیز به آن اشاره کرد، آمیختگی تراز ارائه خدمات این مجموعه با آستان قدس رضوی است و از همین رو، باید به خواسته‌های کارکنان این مرکز توجه ویژه‌ای شود تا خدمت همراه با علاقه‌مندی باشد.
وی همچنین انتظارات آستان قدس رضوی و مسئولان آن مجموعه موقوفاتی از این مرکز را توجه ویژه به مسائل دینی دانست و گفت: رفتار پزشک، پرستار، کارمند و عناصر متخصص حاضر در این مرکز باید تداعی‌کننده ارزش‌های دینی باشد و هر مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی باید متوجه این امر شود. قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: تنها توجه به سودآوری مطلق در این مرکز مدنظر نیست و مراجعه‌کننده انتظار دریافت خدمات مطلوب را دارد.
در پایان این مراسم مصطفی خاکسارقهرودی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر رضا سعیدی، مدیرعامل سابق بیمارستان رضوی، با اهدای حکم از سوی تولیت آستان قدس رضوی، دکتر محسن محور را به‌عنوان مدیرعامل جدید این بیمارستان معرفی کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->