آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان| پرسپولیسِ یحیی مدعی می‌ماند؟

  • کد خبر: ۱۰۱۷۱۲
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان| پرسپولیسِ یحیی مدعی می‌ماند؟
تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل نفت آبادان، حالا باید در هفته بیست و دوم به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکستی تلخ مقابل صنعت نفت در آبادان، حالا باید این هفته در مسجدسلیمان به مصاف نفت و محمود فکری برود. این دیدار روز جمعه ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهدشد.

در یک سو پرسپولیسی در میدان حضور خواهدداشت که دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد و ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله گرفته است. باخت بدموقع در آبادان کار را برای قهرمانی سخت کرده و شاگردان گل‌محمدی می‌دانند که اگر به دنبال ششمین قهرمانی متوالی هستند باید تا پایان لیگ دیدار با تیم‌های پایین جدولی را با برد خاتمه دهند.

در آن سو، اما محمود فکری کمی تیم نفت پایین جدولی را متحول کرده و کورسوی امیدی را برای بقای این تیم ایجاد کرده‌است. نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته بیست و یکم، با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول است و ۲ امتیاز از فجر چهاردهم جدولی کمتر دارد.

پیروزی منصوریان مقابل گل محمدی و شانس بالای استقلال برای قهرمانی بر جذابیت‌های این بازی افزوده و باید ببینیم محمود فکری هم به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال می‌تواند به قهرمانی آبی‌ها با فرهاد مجیدی کمک کند؟  

فکری پس از شکست استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی سال قبل، با انتشار یک استوری تند علیه فرهاد مجیدی موضع گیری کرد. حالا سوال اینجاست که آیا او اصلا از قهرمانی استقلال با مجیدی خوشحال می‌شود؟

پرسپولیس که لیست بلندبالایی از مصدومان دارد، در این بازی احتمالا از حامد پاکدل و میلاد سرلک می‌تواند استفاده کند. ۲ بازیکنی که در بازی با نفت آبادان غایب بودند و همین نبودن، تاثیر بسزایی در افت تیم گل محمدی داشت.

معضل جدی پرسپولیس، اما درون دروازه این تیم است. جایی که حامد لک از روز‌های خوبش فاصله گرفته و گل‌های بدی می‌خورد. با توجه به اینکه احمد گوهری هم در بازی با مس رفسنجان آنچنان مطمئن ظاهر نشد، بعید است که کادرفنی پرسپولیس در این بازی هم لک را نیمکت نشین کند.

قرار داشتن در آستانه دربی حساس پایتخت سبب شده تا لک این فرصت را داشته باشد درون دروازه پرسپولیس قرار گیرد. حالا باید منتظرماند و دید که آیا این گلر باسابقه از فرصت به دست آمده استفاده لازم را می‌برد یا باز هم با سریال اشتباهاتش پرسپولیس را از قهرمانی دور خواهدکرد.

پرسپولیس گرچه نسبت به فصل قبل تا این موقع، ۳ امتیاز هم بیشتر گرفته، اما عملکرد بی نظیر استقلال سبب شده تا این تیم در رده دوم جدول قرار گیرد و با حواشی ریز و درشتی دست و پنجه نرم کند.

عالیشاه، سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر غایبان قطعی پرسپولیس در این دیدار حساس خواهندبود. پهلوان، امیری و ترابی سه بازیکن سه اخطاره پرسپولیس هستند که در صورت دریافت کارت زرد در دیدار با نفت مسجدسلیمان دربی حساس پایتخت را از دست خواهندداد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->