بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم ویدئو| حال‌وهوای مردم مناطق مختلف مشهد در پای صندوق‌های رأی دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: بیش از ۹۹ درصد استعلامات، به صورت آنلاین انجام می‌شود + فیلم ریشی سوناک استعفا کرد مادر شهید «دانیال رضازاده» و همسر شهید «رسول دوست‌محمدی» در انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد شرکت کردند (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته وضعیت و رصد انتخابات مشهد: بیشترین تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی انتخابات، درخواست شعبه سیار بوده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هلاکت والی خودخوانده داعش در کرکوک عراق

  • کد خبر: ۱۰۱۸۶۸
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
هلاکت والی خودخوانده داعش در کرکوک عراق
مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز جمعه از هلاکت ۴ تروریست داعشی از جمله سرکرده موسوم به والی داعش در کرکوک با حملات جنگنده های عراقی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیانیه مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق تصریح می کند که این عملیات با اطلاعات دقیق از آژانس اطلاعاتی فدرال در وزارت کشور عراق و هماهنگی با هسته اقدام ضربت فرماندهی عملیات مشترک در نیمه شب گذشته (پنجشنبه شب) با دو فروند جنگنده اف-۱۶ انجام شد.

در این عملیات لانه داعشی ها در کوهستان «ماما» تابع بخش «دوبز» استان کرکوک در هم کوبیده شد و در نتیجه آن ۴ داعشی از جمله تروریست موسوم به والی داعش در این استان به هلاکت رسیدند.

همچنین منابع عراقی به برخی رسانه ها اعلام کردند که سه تروریست داعشی در سامراء واقع در استان صلاح الدین با حملات نیروی هوایی عراق به هلاکت رسیدند.

هلاکت والی خودخوانده داعش در کرکوک عراق

تصویری که در رسانه های عراقی از تخریب لانه تروریست ها در کرکوک منتشر شده است

 بر اساس این بیانیه، سرکرده داعشی که نامی از او برده نشد، مسئول چند تک تیرانداز داعشی بود.
طی روزهای اخیر، تحرک داعش در دیالی و کرکوک شدت گرفته است.

سه روز پیش، تروریست های داعش در سه عملیات جداگانه در عراق سه تن را به قتل رساندند و یک نیروی حشدالشعبی را مجروح کردند.
شامگاه سه شنبه، منابع امنیتی عراقی خبر دادند که یکی از نیروهای اطلاعاتی-امنیتی عراق با گلوله مستقیم تک تیراندازان داعشی در اطراف ناحیه العباره واقع در شمال شرق بعقوبه استان دیالی کشته شد.

در عملیاتی دیگر، تروریست های داعش به منزلی در روستای «قره اوج تبه» ناحیه «قره تبه» (۱۰۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) حمله کردند و دو برادر را به قتل رساندند.

«وصفی التمیمی» مدیر ناحیه قره تبه به رسانه های عراقی گفت که بعد از ترور این دو برادر به دست داعشی ها، دستگاه های امنیتی تدابیر شدیدی را برای پیگرد تروریست ها اتخاذ کرده اند.

دیالی از استان های هم مرز ایران و در عین حال همواره ملتهب است که هسته های خفته و نیمه فعال داعش را در خود جای داده است و نیروهای امنیتی و نیز دوربین های حرارتی رصد کننده تحرکات تروریستی در آن مرتبا مورد حمله تروریست ها قرار می گیرد.

از اطراف روستای «البشیر» در ناحیه «تازه» در جنوب کرکوک نیز خبر رسید که تروریست های داعش به نفربرهای الحشدالشعبی حمله کردند و یکی از نیروهای الحشد در این حمله مجروح شد.

در این حمله همچنین یک دوربین حرارتی تخریب شد.

حدود یک ماه پیش، «فالح الفیاض» رئیس هیات حشدالشعبی در سفر به استان دیالی، هشدار داد که گروه تروریستی «داعش در حال سوء استفاده از برخی بسترهای داخل شهرها و روستاهای استان دیالی و اطراف آن است.»
فیاض در آن جلسه بر «ضرورت تلاش اطلاعاتی در دیالی» و رفتن به سوی راه حل هایی گفت که «راه را بر داعش در استفاده از بسترهای داخل شهرها و روستاهای مرکز دیالی و اطراف آن ببندد.»

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->