سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده
سرخط خبرها

دستیار امیر قلعه‌نویی سرمربی فجر شیراز می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۲۲۳۶
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
  • ۱
دستیار امیر قلعه‌نویی سرمربی فجر شیراز می‌شود؟
شنیده می شود مجتبی سرآسیایی گزینه نخست فجر سپاسی برای ادامه لیگ برتر است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از اینکه مدیران باشگاه فجر شهیدسپاسی شیراز به همکاری با کلانتری، سرمربی وقت این تیم، پایان دادند، مهرزاد معدنچی به صورت موقت عهده‌دار هدایت تیم شیرازی در لیگ برتر شد، اما شکست در برابر شهرخودروی قعرنشین باعث شد عمر حضور پیشکسوت پرسپولیس به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم لیگ برتری کوتاه باشد.

حالا از شیراز خبر می‌رسد مجتبی سرآسیایی، سرمربی اسبق تیم شهرخودرو و دستیار امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان، گزینه نخست فجری‌ها برای ادامه لیگ برتر است.

در همین رابطه با توجه به اینکه سرآسیایی با باشگاه گل گهر قرارداد دارد، فجر شهید سپاسی مذاکراتش را با سیرجانی‌ها و امیر قلعه‌نویی آغاز کرده است.

گفتنی است سرآسیایی علاوه بر هدایت شهرخودرو در لیگ برتر و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دستیار مجید جلالی و امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان و مربی تیم مس رفسنجان در فصل گذشته لیگ برتر بود ه‌است. تابستان امسال نیز فلاح، مدیر عامل فجر سپاسی شیراز، در پی جذب سرآسیایی به عنوان سرمربی تیمش بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
مشکل فجر سپاسی این است که اکثر بازیکنان به عنوان خدمت وظیفه و از روی اجبار در تیم بازی میکنند و هیچ گونه غیرت و تعصب و یا علاقه ای به تیم ندارند و فقط مبخواهند که دو سال خدمتشان تمام شود بروند. پول خوبی هم که نمی‌گیرند تا حداقل بخاطر ان بازی کنند. و برایشان هم سقوط یا بقا اهمیت ندارد. شما اگر مورینیو را هم بیاورید فایده ندارد
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->