دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
در روز اول اتفاق افتاد؛

57 ثبت نام مجلس در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۰۴۴۵
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
57 ثبت نام مجلس در خراسان رضوی
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خبر داد: ۵۷ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز اول ثبت نام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن جعفری با بیان اینکه فرآیند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح 10 آذر ماه در 12 حوزه انتخابیه آغاز شد، گفت: نام نویسی تا ساعت 18 ادامه داشت که طی آن 57 نفر موفق به ثبت نام شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: از این تعداد 54نفر مرد و 3 نفر زن هستند که 2 نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات و یک نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب ثبت نام نموده است.
رئیس ستاد انتخابات استان میانگین سنی داوطلبان در روز نخست را 38 سال دانست و اظهار کرد: کمترین داوطلب 32 ساله و مسن ترین آنها 64 ساله بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد داوطلب 14 نفر کارمند، 10 نفر فرهنگی، 6 نفر شغل آزاد، 5 نفر بازنشسته، 2 نفر روحانی، 1 نفر نظامی و 19 نفر دارای سایر مشاغل بوده اند.
جعفری گفت: میزان استقبال از ثبت نام در روز نخست 2.17 بوده که بیشترین میزان مربوط به حوزه انتخابیه مشهد و کلات با 27 ثبت نامی معادل 4.6 بوده است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ثبت نام کنندگان امروز نماینده فعلی مجلس است که در ساعات اولیه اقدام به نام نویسی کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->