دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

مراجعه حدود یک هزار بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۱۰۴۶۰۶
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
مراجعه حدود یک هزار بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی یک روز گذشته حدود یک هزار بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه داشتند که نسبت به روز قبل از آن افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان با تاکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون مهمترین راهکار پیشگیری از کرونا محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: طی یک روز ۲۳۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در حوزه‌های سرپایی و بستری شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۳۱۳ بیمار در مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی یک روز گذشته ۱۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۳۳ بیمار است.

دکتر پهلوان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۸ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۹۸ نفر از این تعداد در مراکز درمانی این دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود اظهار کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

دکتر پهلوان با بیان اینکه تا کنون ۳۶.۸۷ درصد معادل یک میلیون و ۳۲۲ هزار نفر از گروه هدف بالای ۱۸ سال دز سوم واکسن خود را دریافت کرده اند از تمامی افرادی که در نوبت دریافت واکسن آن‌ها فرا رسیده است خواست به منظور جلوگیری از وقوع مجدد پیک کرونا نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی درصد واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه را نیز ۱۵.۳ درصد عنوان کرد و گفت: تمامی مراکز واکسیناسیون در مشهد و مناطق زیر پوشش فعال و آماده خدمت رسانی به گروه‌های هدف است.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->