ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درقبال مردم غزه اضافه شدن ۱۳ فیلم بر فهرست فیلم‌های جشنواره کن تصویری از آلن دلون در ۸۸ سالگی + عکس موضوع سریال «بدل» علی مشهدی چیست؟ +زمان پخش فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» در تلویزیون + زمان پخش «تغییر چهره ۲» با نیکلاس کیج و جان تراولتا ساخته می‌شود واکنش سینماگران به صحبت‌های نائب رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی تهیه‌کنندگان و بازیگران بیانیه روابط عمومی نماوا درباره صحبت‌های بی‌سابقه نائب رئیس این پلتفرم ویدئو | صحبت‌های عجیب نایب‌رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی بازیگران و تهیه‌کنند‌ه‌های سینما توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر پوشش بیمه تامین اجتماعی برای ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر
سرخط خبرها

غیبت المیرا شریفی به خاطر یک توییت یا ترم چهارم دکتری؟

  • کد خبر: ۱۰۵۸۹۳
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
  • ۱
غیبت المیرا شریفی به خاطر یک توییت یا ترم چهارم دکتری؟
غیبت کمی طولانی المیرا شریفی، مجری شبکه خبر سبب شد خبر ممنوع الکاری اش بر سر زبان‌ها بیفتد.

عروجی | شهرآرانیوز؛ یک ماه پس از توییت المیرا شریفی مقدم، مجری مشهور شبکه خبر، در انتقاد از حوادث پیش آمده در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا در مشهد، این گوینده خبر، برای مدتی نامعلوم، از آنتن تلویزیون حذف شده است. او در توییت کوتاهی نوشت: «فیفا هنوز بیدار نشده؟» بعد از آن، خیلی‌ها به او انتقاد کردند که او به عنوان یک مجری شاخص و معتبر نباید از چنین جمله‌های کنایه داری استفاده کند.

هرچند او بعد از مدتی توییتش را حذف و عذرخواهی کرد؛ اما عده‌ای هم اعتقاد داشتند؛ شریفی یک شخصیت حقیقی دارد و یک شخصیت حقوقی و نمی‌توان نظرات شخصی او را به پای شخصیت حقوقی اش نوشت و فردیتش را نادیده گرفت. اگرچه برخی، این حذف را به ممنوع التصویری تعبیر کرده اند، ولی خود او، دوری از گویندگی خبر را به مرخصی اش برای ادامه تحصیل نسبت داده است. شریفی در پاسخ به خبر‌های منتشر شده در توییت کوتاهی نوشت: «ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید.» او با این توییت تلویحا جدایی اش از بخش خبر صداوسیما را تأیید کرد.

المیرا شریفی مقدم، همسر داود عابدی، خبرنگار و مجری ورزشی شبکه خبر، است و گفته می‌شود طی چند روز اخیر اجازه حضور در بخش‌های خبری خود را پیدا نکرده است. این جدال قدیمی درباره شخصیت‌های مشهور تلویزیونی و قضاوت درباره اظهاراتشان همچنان ادامه دارد. آن قدر که گاه با انتشار یک شایعه یا خبر یا یک توییت برای همیشه کنار گذاشته می‌شوند. به عنوان مثال محمدرضا حیاتی دیگر مجری با سابقه خبر صداوسیما، بعد از چند اظهارنظر بسیار شخصی درباره علاقه مندی هایش در گفتگو با یکی از رسانه‌ها باعث شد برای همیشه از صداوسیما کنار گذاشته شود. این اتفاق برای محمدرضا حسینیان هم چندی قبل رخ داد.

حسینیان مدیریت یکی از رسانه‌های خصوصی را برعهده دارد و همین باعث شده بود پای او به حراست سازمان صداوسیما کشیده شود. البته او گفته بود از این رفتار صداوسیما بسیار رنجیده و توقعش را نداشته است. آزاده نامداری هم برای ماجرا‌هایی که برایش پیش آمد چندسالی از هیاهو‌ها دور بود تا آنکه به سرنوشت تلخی دچار شد. سرنوشتی که سیاست گذاران تلویزیون می‌توانستند با حمایت کردن از فرزند خودشان و کسی که برای رشد و شهرتش بسیار هزینه کرده بودند جلوی این اتفاق را بگیرند.

به نظر می‌رسد صداوسیما حالا باید بیشتر از هر وقت دیگری از نیروهایش حمایت کند و رخداد‌های ریز و درشت این چنینی را به زندگی حرفه‌ای نیروهایش نکشاند و سعه صدر بیشتری به خرج دهد. از طرفی طی چند روز اخیر، خبر رفتن سروش صحت از کتاب باز و شایعه بازگشت عادل فردوسی پور، دیگر مجری محبوب تلویزیون، بعد از چند سال ممنوع التصویری مطرح شد؛ اما به جای رقم خوردن آن، اخبار غیررسمی می‌گوید یک گوینده خبر معروف دیگر ممنوع الکار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
یک ضرب المثل قدیمی میگه: "خر مردم را یکوری سوار شو" محل کار را گرچه می گویند خانه دوم است. ولی بنظر من درست نیست . اگر درست هم باشد خیلی موقّ است. به هر حال اگر واقعیت داشته باشد حیف...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->