نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

ستاره سابق تنیس جهان به زندان محکوم شد

  • کد خبر: ۱۰۶۷۷۷
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
ستاره سابق تنیس جهان به زندان محکوم شد
بوریس بکر ستاره تنیس آلمان به دلیل ورشکستگی به زندان محکوم شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بوریس بکر ستاره تنیس جهان به دلیل به زندان محکوم شد. وی متولد ۱۹۶۷ در شمال آلمان است. او تنیس را از سنین جوانی شروع کرد و در صدر برترین تنیس‌بازان جهان قرار گرفت. وی در سال ۱۹۷۸ عضو فدراسیون تنیس آلمان شد.


بکر در سن ۱۷ سالگی نخستین قهرمانی ویبملدون را کسب کرد و به ورزشکاری محبوب در بین مردم تبدیل شد. وی نخستین تنیسور بدون رنک و نخستین آلمانی بود که قهرمانی ویمبلدون را کسب کرد. بکر همچنین نخستین مرد جوانی بود که به این عنوان رسید.


بوریس بکر در سال ۱۹۹۱ با قهرمانی در مسابقات تنیس آزاد استرالیا مرد شماره یک جهان لقب گرفت. او در سال ۱۹۹۹ اعلام بازنشستگی کرد. وی در ادامه به به مربیگری پرداخت و از سال ۲۰۱۳ به مدت ۳ سال سرمربی نواک جوکوویچ مرد شماره یک فعلی جهان شد.


این قهرمان سابق تنیس جهان پس از مجرم شناخته شدن توسط دادگاه انگلیس به خاطر اتهامات مربوط به ورشکستگی در سال ۲۰۱۷، به دو سال و نیم زندان محکوم شد. براساس گزارشات منتشر شده بکر ۱۲ میلیون دلار بدهی داشته که این ماه توسط دادگاه انگلیس مجرم شناخته شد.


مشخص شد که این مرد آلمانی ۵۴ ساله پس از ورشکستگی در ژوئن ۲۰۱۷، صد‌ها هزار پوند را از حساب تجاری خود به حساب‌های دیگر، از جمله همسر سابقش و همسر فعلی‌اش منتقل کرده است. بکر همچنین به دلیل عدم اعلام ملک در آلمان و مخفی کردن ۸۷۱۰۰۰ دلار وام بانکی و سهام یک شرکت فناوری محکوم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->