جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

برای جاده مرگبار گلبهار-مشهد فکری بکنید

  • کد خبر: ۱۰۹۹۳
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳
برای جاده مرگبار گلبهار-مشهد فکری بکنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرستان
شهروند- در بازخورد به مطلب «‌وضعیت نامناسب ورودی شمالی مشهد» که 13 آذر در صفحه 7 روزنامه شهرآرا چاپ شد باید بگویم: برای پر‌ترافیک‌ترین جاده کشور، یعنی گلبهار-مشهد، یک فکر که نه، باید 1000 فکر کرد. در این جاده مرگبار شاهد تصادفات وحشتناک هرروزه هستیم و متأسفانه مسئولانی که به این موضوع ارتباط دارند اصلا به آن فکر نمی‌کنند، آخرش هم شهرداری باید به این موضوع رسیدگی کند. من پیشنهاد می‌دهم به اسم شهرداری، «اداره حمل‌و‌نقل جاده‌ای» را اضافه کنید
شرکت فراورده‌های نفتی
شهروند- در بازخورد به مطلب اطلاعیه جدید شرکت پخش درباره گازسوز کردن خودرو‌ها» که 12 آذر چاپ شد باید بگویم: ما صاحبان خودروهای شخصی اگر قرار باشد با هزینه خودمان خودرو خود را گازسوز کنیم و دولت سهمیه بنزین ما را نصف کند، هرگز این کار نمی‌کنیم.
خودرو گازسوز دستی گاه باید با بنزین کار کند، مثلا در سربالایی و هنگام روشن بودن کولر، درحالی‌که خودروهای گازسوزشده در کارخانه این‌گونه نیستند.
شهرداری
شهروند- زیتون ۹ در دلاوران ۲۰ سطل زباله ندارد، مردم آپارتمان‌های اطراف ناچارند زباله‌ها را روی زمین بگذارند. در این میان بعضی افراد زباله‌گرد هم پلاستیک زباله را پاره می‌کنند و روی زمین می‌ریزند که بوی بدی راه می‌افتد. از شهرداری تقاضا می‌کنم در صورت امکان در این محل سطل زباله قرار دهد.
956...0937-لطفا از مشکلات خیابان گلریز، واقع در بولوار شهید آوینی گزارشی تهیه کنید.
بهزیستی
062...0937 لطفا درباره مشکلات معلولان و خانواده‌های آن‌ها (از جمله گرانی پوشک، دارو، هزینه جابه‌جایی و...) مقاله بنویسید. از طرف پدر یک معلول ذهنی‌حرکتی شدید.
شرکت جهان‌افروز
898...0915 الان 2 ماه است که شرکت جهان‌افروز تعطیل شده‌است و هیچ‌کس پاسخ‌گوی مطالبات کارگران و کارمندان نیست. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.
استانداری
شهروند- جناب استاندار محترم خراسان رضوی، خواهشمندم با وزیر محترم کشور و معاون علمی رئیس‌جمهور گفت‌وگو کنید تا امکان جدیدی برای وسایل حمل‌و‌نقل عمومی داخل شهرها ایجاد شود. به نظر من باید کارت‌های شارژ هوشمند را جمع‌آوری و در عوض به افرادی که می‌خواهند از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند، یک حساب بانکی معرفی شود و آن‌ها بتوانند از طریق اثر انگشت کرایه خود را پرداخت کنند.
در این صورت افراد وقتی سوار اتوبوس، مترو یا تاکسی می‌شوند نیاز نیست پول نقدی همراه داشته باشند یا بگردند و کارت شهروندی آن شهر را تهیه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->