گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توخته:تیم ملی پوست اندازی کرده است| در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال فکر نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۱۱۰۳۸۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
توخته:تیم ملی پوست اندازی کرده است| در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال فکر نمی‌کنیم
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال فکر نمی‌کنیم، گفت: باید با عملکرد خوب دل مردم را شاد کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین توخته مدافع میانی تیم ملی والیبال در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی گفت: درست است که تیم ملی پوست اندازی کرده، اما بسیاری از این بازیکنان در دو سال گذشته با هم بازی کردند.
وی با بیان این‌که به بازیکنان جوان تیم بی تجربه نمی‌توان گفت، ادامه داد: شاید کلمه کم تجربه برای آنان بهتر باشد، اما امید زیادی داریم که نمایش خوبی در مسابقات پیش رو داشته باشیم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال نمی‌اندیشیم. تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.
وی درباره حضور بهروز عطایی در راس تیم ملی والیبال هم گفت: عطایی از بهترین مربیان ایران است و کار کردن با مربی ایرانی برای بازیکنان نیز راحت‌تر است.
توخته با یادآوری این موضوع که سرمربی بهترین بازیکنان فعلی والیبال ایران را به اردو دعوت کرده است، گفت: ارتباط روحی و روانی بازیکنان نیز با سرمربی ایران بهتر از مربیان خارجی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->