زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
سرخط خبرها

ممکن است اول شویم یا حتی آخر!

  • کد خبر: ۱۱۱۲۳
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
ممکن است اول شویم یا حتی آخر!
سرمربی تیم بدمینتون «پونا» از شانس ضعیف قهرمانی در لیگ برتر می‌گوید
پس از اتفاقات دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور، شانس تیم پونای مشهد برای رقابت بر سر قهرمانی به کمترین حالت ممکن کاهش یافت.۲ ماه پیش بود که مرحله مقدماتی سوپرلیگ بدمینتون بانوان کشور با حضور ۶ تیم به پایان رسید که درنهایت تیم آکادمی‌پونا مشهد که دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، به مرحله نهایی صعود کرد و تیم کاملا بومی فخار مشهد در اولین تجربه خود از جمع برترین‌ها جا ماند و از کورس رقبا خارج شد. تیم پونای مشهد در گروه‌ب مرحله مقدماتی شرایط مناسبی داشت که در پایان درمجموع امتیازات ۲ مرحله، پونا و علم‌وورزش گیلان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

شکست مقابل بهترین‌ها
در نیمه آذرماه مرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون بانوان آغاز شد و شاهرود میزبان دور رفت این رقابت‌ها شد تا ۴ تیم برتر کشور طی ۲ روز به میدان بروند. پونا در اولین بازی حریف تیم ذوب‌روی‌صبای زنجان شد؛ رقابت سخت و نفس‌گیر با بهترین‌های ایران، چهره‌هایی همچون ثریا آقایی، نفر اول ایران، که تجربه رقابت‌های آسیایی و جهانی دارد و عابد خجسته، ملی‌پوش قدرتمند ایران. بااین‌حال مشهدی‌ها توانستند پایاپای رقابت کنند؛ اما در پایان، امتیاز را به حریف خود واگذار کردند. در دومین دیدار، علم‌وورزش گیلان هم‌گروهی سابق پونا، مقابل آن‌ها صف‌آرایی کرد؛ اما تیم آکادمی پونا مشهد که نیاز مبرمی به پیروزی برابر علم و ورزش گیلان داشت تا بتواند رقابت در صدر جدول را ادامه دهد، در عین ناباوری مغلوب نماینده گیلان شد. در بازی سوم پونا حریف تیم میزبان یعنی شهرداری شاهرود بود و چاره‌ای جز پیروزی نداشت. نماینده مشهد در پایان یک رقابت سخت توانست بالاخره یک پیروزی را به نام خود ثبت کند. به‌این‌ترتیب ذوب‌روی زنجان با ۳ برد تیمی، ۱۲ برد انفرادی و ۹ امتیاز در رده نخست جدول چهارتیمی قرار گرفت و سلام زودهنگامی به عنوان قهرمانی داد؛ اتفاقی که سال گذشته نیز رخ داده بود. در رده دوم جدول آکادمی پونا با یک پیروزی و ۲ شکست تیمی، ۷ پیروزی انفرادی و ۸ باخت انفرادی با ۵ امتیاز جای گرفت. تیم‌های علم و ورزش و شاهرود نیز با همین امتیاز، اما تفاضل بیشتر نسبت به مشهد در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند.

خلیقی: احتمال هر اتفاقی هست
ماهرخ خلیقی، مربی تیم پونا مشهد، درباره اینکه شانس قهرمانی مشهدی‌ها صفر شده است یا خیر، گفت: ما سال گذشته نایب‌قهرمان لیگ شدیم و امسال نگاهی به سکوی قهرمانی داشتیم؛ اما حریفان بسیار قدرتمند هستند و از ستاره‌ها و بازیکنان ملی‌پوش خوبی در ترکیب خود استفاده کرده‌اند. هنوز روی کاغذ تیم مشهد شانس قهرمانی دارد، اما خیلی ضعیف شده است و به اتفاقات دور برگشت و نتایج تیم قوی زنجان بستگی دارد. هیچ‌چیز در این مرحله قابل پیش‌بینی نیست، ممکن است اول شویم یا حتی احتمال دارد چهارم شویم. به‌خاطر بازی‌های نزدیک و سنگین نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد؛ ولی امیدواریم باخت‌های دور رفت را جبران کنیم. او ادامه داد: متأسفانه برای دور برگشت، مشهد اقدامی برای گرفتن میزبانی نکرد و زنجانی‌ها در دی‌ماه میزبان تیم‌ها خواهند بود. به‌جز مسیر دور و شانزده‌ساعته‌ای که در پیش داریم، قطعا امتیاز میزبانی به کمک تیم حریف می‌آید. سال گذشته مشهد در نهایی میزبان بود و ما در مشهد نایب‌قهرمان شدیم و اتفاقا استقبال بسیار خوبی از مسابقات شده بود. بازیکنان و مربیان زیادی برای تماشا آمده بودند و درواقع یک کلاس درس و آموزش برای همه بود. امیدوارم در سال‌های دیگر حمایت‌های بیشتری شود؛ زیرا همه ما برای ارتقای بدمینتون مشهد تلاش می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->