تغییرات در ایرنا و روزنامه ایران استقبال بی سابقه «پسر دلفینی» در آمریکا آغاز پیش تولید «دارچین تلخ» وکیل متهم ردیف اول قتل داریوش مهرجویی و همسرش: شاید هیچ‌وقت ابهامات این پرونده حل نشود محمد اصفهانی خواننده تیتراژ سریال «طوبی» شد بازگشت رابرت داونی به دنیای «انتقام جویان» فیلم‌های «گرن توریسمو» و «در مسیر بوستون» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش شاهد وجود انحصارطلبی در صدا و سیما هستیم | ریزش شدید مخاطب با پخش تکراری سریال‌ها کنسرت «حسین علیزاده» در شهر‌های اروپایی «ادی ردمین» قاتل خونسرد سریال «روز شغال» شد جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فراخوان داد توضیح وزیر ارشاد درباره فیلم‌هایی که بازیگر بی‌حجاب دارند ناگفته‌های مهران مهام از پرونده مرگ زهره فکور + ویدیو اهدای نشان «شوالیه ادب و هنر» به تام کروز در فرانسه ضبط فصل هفتم سریال «پایتخت» آغاز شد + فیلم پنهان‌شدن در غشای کلمات | چند خطی درباره کتاب «زندگی در آمنیون»، مجموعه شعر قاسم رفعت‌حسینی
سرخط خبرها

«خیر نبینی سعیده» روی صحنه تئاتر مستقل مشهد | وقتی از بیرون برای جامعه نسخه می‌پیچند

  • کد خبر: ۱۱۱۴۷۲
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
«خیر نبینی سعیده» روی صحنه تئاتر مستقل مشهد | وقتی از بیرون برای جامعه نسخه می‌پیچند
«خیر نبینی سعیده» ابه‌نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی شاپور ترکمنسرابی این روزها در پردیس تئاتر مستقل مشهد روی صحنه رفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، «خیر نبینی سعیده» این روز‌ها در پردیس تئاتر مستقل مشهد روی صحنه رفته است. این نمایش به‌نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی شاپور ترکمنسرابی درباره شخصی به‌نام خلیل است که هنگام تولد در بیمارستان جابه‌جا می‌شود. در این نمایش خلیل به‌دنبال سرنوشت گم‌شده‌اش است.

 

«خیر نبینی سعیده» روی صحنه تئاتر مستقل مشهد | وقتی از بیرون برای جامعه نسخه می‌پیچند

راضیه ایرانی، تهیه‌کننده نمایش، درباره این اثر توضیحاتی می‌دهد:

«خیر نبینی سعیده» با این مضمون روی صحنه رفته است که هنگامی که به فکر جامعه‌ای نباشیم و برای آینده آن برنامه‌ریزی نکنیم، از بیرون برای آن جامعه نسخه می‌پیچند. برای تولید این نمایش شش ماه زمان صرف شده است که به غیر از چند نفر از این بازیگران حرفه‌ای، تعداد زیادی از آن‌ها هنرجویان ما هستند که در تئاتر گروه کوچه به‌صورت تئوری و تجربی آموزش دیده و کار کرده‌اند. باتوجه‌به اینکه تجربه اول بازیگری گروه است، کار مقداری سخت است، اما می‌دانیم آموزش به‌صورت تئوری و تجربی هم‌زمان باهم بهتر است. ما می‌خواهیم این هنرمندان را به بدنه تئاتر و سینمای شهر یا کشور اضافه کنیم و این کاری آسان نیست.

نمایش «خیر نبینی سعیده» هم‌اکنون در پردیس تئاتر مستقل مشهد در حال اجراست و سپس در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نیز اجرا خواهیم داشت.

نویسنده این نمایشنامه فرهاد نقدعلی، طراح و کارگردان و تنظیم برای اجرا شاپور ترکمنی‌سرابی، آهنگ‌ساز حسن خرسند، طراح نور محمود کریمی، تهیه‌کننده راضیه ایرانی و مدیر روابط عمومی علی روی بازو است. همچنین مهدی تمیمی، مهدی یعقوبی و امیرحسین رحیمیان از عوامل پشت صحنه هستند.

در این نمایش بازیگرانی مانند مرتضی طالبی، جلال بلوکی، مینو پرستان‌زاده، مهتاج ترکمن‌سرابی، شاپور ترکمنی‌سرابی، حسن محمدزاده، نیلوفر اکبری، آناهیتا عسکری، فاطمه بهرامی، زینب طاهری، حسین صداقت، زهرا خوراشادی، فاطمه ترکمنی‌سرابی، امیر باقری، مهدی قاسمی و مرجان چیگرد نقش آفرینی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->