پیشرفت ۸۵ درصدی بوستان بانوان طرق مشهد| افتتاح پروژه در شهریورماه ۱۴۰۴ تخفیف ۲۰ درصدی رفع نقص خودرو در مشهد + آدرس تعمیرگاه‌های منتخب درباره کوچه «شهیدان خوراکیان‌۲» در مشهد | رونقی که با ساخت یک بیمارستان خارجی شروع شد سهم بانوان در زیست‌بوم فناوری باید به رسمیت شناخته شود ایستگاه استقبال از زائر منطقه ۷ مشهد، باید قبل از ماه صفر تکمیل شود گلایه‌های مردم از خدمات جمعه بازار خودرو مشهد | منتظر تحویل زمین برای توسعه هستیم هوای کلانشهر مشهد بالاخره سالم شد (۱۹ خرداد ۱۴۰۴) ۱۲۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محور‌های فرعی و اصلی استان خراسان رضوی به احترام مردم کار کنیم نگاهی به وضعیت مجتمع های میان راهی در  خراسان رضوی | کمین مرگ در جاده‌های بی‌سرپناه آغاز جشنواره تخفیف‌های ویژه ایام ولایت ۱۴۰۴ در ۱۳ فروشگاه منتخب شهرما در مشهد رغبت‌نداشتن سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در صنعت محصولات لبنی | واحد‌های تولید محصولات لبنی خراسان بی‌علاقه به تولید شیر مدارس بسیج تمام ظرفیت‌های شهرداری مشهد در دهه ولایت ۱۴۰۴ | از فضاآرایی تا تقویت حمل‌ونقل عمومی و خدمات ایمنی اجرای اصلاح الگوی کاشت فضای سبز خیابان کوهسنگی در مشهد برنامه پرواز‌های بازگشت زائران حج تمتع خراسان‌‌های رضوی و شمالی به مشهد + جدول زمانی روایتی کوتاه از تاریخ دوچرخه در مشهد به بهانه روز جهانی آن | گشتن با مرکب شیطان در شهر! سرای عزیزاله‌اف، بهشت ارزان‌قیمت‌ها شتاب در تکمیل ایستگاه‌های کلیدی مترو مشهد | قلندرشریف: ایستگاه میدان بسیج در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد بهره‌برداری از «ایوان سلام» در پایانه مسافربری مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ آرامگاه پیر مشهد | نگاهی به تغییرات مقبره «پیر پالان‌دوز»
سرخط خبرها

آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات به‌صورت آزمایشی در خط یک بی آرتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،«علی‌اصغر نیشابوری» در این خصوص گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده، طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد از مسافرین از امروز در خط یک بی آرتی به‌صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: در مجموع تعداد مسافر خطوط و نیاز خطوط به تعداد ناوگان فعال از طریق داده‌های دریافتی از سیستم AVL سازمان بررسی و ناوگان خطوط بر اساس تراکنش مسافرین در خطوط درنظر گرفته می‌شود پرداخت نقدی جمع‌آوری اطلاعات دقیق را دچار مشکل می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اطلاعات تراکنش‌ها نشان می‌دهد که چه خطوطی نیاز به تقویت دارد و ساعت پیک آن، چه زمانی هست و سازمان بر اساس این آمار، ناوگان آن خط را مدیریت می‌کند که درنتیجه خطوطی که مسافر بیشتری دارد تعداد ناوگان افزایش و سرفاصله خطوط کم می‌شود که این داده‌ها فقط با تراکنش‌های که از طریق من کارت انجام می‌شود قابل‌بررسی است.

نیشابوری اضافه کرد: لذا مسافران باید توجه داشته باشند که نیازسنجی هر خط بر اساس پرداخت بهای خدمات به‌صورت الکترونیکی قابل‌بررسی هست و درصورتی‌که بهای خدمات را به‌صورت نقدی پرداخت کنند امکان بررسی دقیق نیاز آن خط امکان‌پذیر نیست.

وی ضمن اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا در آینده نزدیک این طرح را در سایر خطوط نیز اجرا کنیم، ادامه داد: معتقدیم در کنار مزایای مذکور اجرای حذف دریافت نقدی بهای خدمات رعایت بیشتر مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری‌ها مانند کرونا را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->