آماده‌باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد
سرخط خبرها

آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات به‌صورت آزمایشی در خط یک بی آرتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،«علی‌اصغر نیشابوری» در این خصوص گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده، طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد از مسافرین از امروز در خط یک بی آرتی به‌صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: در مجموع تعداد مسافر خطوط و نیاز خطوط به تعداد ناوگان فعال از طریق داده‌های دریافتی از سیستم AVL سازمان بررسی و ناوگان خطوط بر اساس تراکنش مسافرین در خطوط درنظر گرفته می‌شود پرداخت نقدی جمع‌آوری اطلاعات دقیق را دچار مشکل می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اطلاعات تراکنش‌ها نشان می‌دهد که چه خطوطی نیاز به تقویت دارد و ساعت پیک آن، چه زمانی هست و سازمان بر اساس این آمار، ناوگان آن خط را مدیریت می‌کند که درنتیجه خطوطی که مسافر بیشتری دارد تعداد ناوگان افزایش و سرفاصله خطوط کم می‌شود که این داده‌ها فقط با تراکنش‌های که از طریق من کارت انجام می‌شود قابل‌بررسی است.

نیشابوری اضافه کرد: لذا مسافران باید توجه داشته باشند که نیازسنجی هر خط بر اساس پرداخت بهای خدمات به‌صورت الکترونیکی قابل‌بررسی هست و درصورتی‌که بهای خدمات را به‌صورت نقدی پرداخت کنند امکان بررسی دقیق نیاز آن خط امکان‌پذیر نیست.

وی ضمن اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا در آینده نزدیک این طرح را در سایر خطوط نیز اجرا کنیم، ادامه داد: معتقدیم در کنار مزایای مذکور اجرای حذف دریافت نقدی بهای خدمات رعایت بیشتر مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری‌ها مانند کرونا را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->