تصاویر مردان میدان مین، در مشهد اکران می‌شود تبریک شهردار مشهد مقدس به مناسبت عید سعید قربان (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) توضیحات مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در خصوص بدهی به صندوق توسعه ملی کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد پرداخت کامل معوقات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری مشهد افزایش ساعات سرویس‌دهی خط ۳ قطار شهری مشهد در روز عرفه (۱۵خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پی جان‌باختن پاکبان مشهدی آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی مشهد هم‌زمان با سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، قیام ۱۵خرداد و برگزاری دعای عرفه ۱۴۰۴ بی‌احتیاطی راننده منجر به فوت یک پاکبان مشهدی در پیاده‌رو شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت شهردار مشهد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد امضای تفاهم نامه تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار خاص در مشهد «نهضت آسفالت» در مشهد | تحقق ۴ میلیون مترمربع روکش معابر تا پایان خرداد ۱۴۰۴ پیگیری تأمین منابع مالی در قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع شهری مشهد حسامی: از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای روشنگری درباره جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز‌های عرفه و عید سعید قربان (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴) محدودیت‌های ترافیکی مراسمات دعای عرفه و نماز عید قربان ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد کدام مراکز معاینه فنی در مشهد، ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ فعال هستند؟ دستگاه حفار خط سه مترو مشهد در نزدیکی ایستگاه امامیه قرار دارد مشهد، پیشتاز توسعه مسیر‌های دوچرخه‌سواری در کشور با ۲۲۰ کیلومتر زیرساخت بازگشت تیم ملی دوومیدانی به کشور در غیاب حاشیه‌سازان وضعیت عارف آقاسی مشخص شد
سرخط خبرها

آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات به‌صورت آزمایشی در خط یک بی آرتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،«علی‌اصغر نیشابوری» در این خصوص گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده، طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد از مسافرین از امروز در خط یک بی آرتی به‌صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: در مجموع تعداد مسافر خطوط و نیاز خطوط به تعداد ناوگان فعال از طریق داده‌های دریافتی از سیستم AVL سازمان بررسی و ناوگان خطوط بر اساس تراکنش مسافرین در خطوط درنظر گرفته می‌شود پرداخت نقدی جمع‌آوری اطلاعات دقیق را دچار مشکل می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اطلاعات تراکنش‌ها نشان می‌دهد که چه خطوطی نیاز به تقویت دارد و ساعت پیک آن، چه زمانی هست و سازمان بر اساس این آمار، ناوگان آن خط را مدیریت می‌کند که درنتیجه خطوطی که مسافر بیشتری دارد تعداد ناوگان افزایش و سرفاصله خطوط کم می‌شود که این داده‌ها فقط با تراکنش‌های که از طریق من کارت انجام می‌شود قابل‌بررسی است.

نیشابوری اضافه کرد: لذا مسافران باید توجه داشته باشند که نیازسنجی هر خط بر اساس پرداخت بهای خدمات به‌صورت الکترونیکی قابل‌بررسی هست و درصورتی‌که بهای خدمات را به‌صورت نقدی پرداخت کنند امکان بررسی دقیق نیاز آن خط امکان‌پذیر نیست.

وی ضمن اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا در آینده نزدیک این طرح را در سایر خطوط نیز اجرا کنیم، ادامه داد: معتقدیم در کنار مزایای مذکور اجرای حذف دریافت نقدی بهای خدمات رعایت بیشتر مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری‌ها مانند کرونا را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->