افزایش آماده‌باش قطار شهری مشهد همزمان با اول مهر ۱۴۰۴ جزئیات اصلاحات جدید در خطوط ۲۹، ۸۱ و ۱۰۹۳ اتوبوسرانی مشهد تامین ۶۰ واگن جدید برای خط یک مترو مشهد وارد فاز اجرایی شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) جهش بی‌سابقه شهرداری مشهد در توسعه زیرساخت‌های ورزشی بازدید فرماندار مشهد از نمایشگاه فروش پاییزه | حداقل تخفیف ۲۰ درصد، شرط حضور غرفه‌داران در نمایشگاه امسال ارائه خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزی به ۷۰ هزار خانواده در مشهد تصویر دنیای هزاررنگ پاییز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد | گزارش شهرآرانیوز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه فروش پاییزه  احداث ایستگاه دائمی استقبال از زائران مشهد در مراحل پایانی قرار دارد + فیلم اصلی‌ترین دغدغه ساکنان محله نهضت قاسم آباد مشهد تعریض کوچه ابرار ۱۰ است تکمیل یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های قطار شهری مشهد تا پایان ۱۴۰۴ | اعتبار ۷۰۰‌میلیارد‌تومانی ساخت ایستگاه بسیج تأمین شد تجهیز ۱۵۰ چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی مشهد به برق اضطراری توسط مدیریت شهری پویش ملی دانش‌آموزی «ایران سرافراز» در مشهد آغاز شد  عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید به سمت افزایش سطح تعاملات اجتماعی در بوستان‌ها حرکت کنیم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: تله‌کابین بوستان خورشید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار اجرا می‌شود + فیلم زنگ هشدار برای فراریان مالیات؛ از کارت به کارت فاصله بگیرید فرماندار مشهد: بوستان خورشید تا ۳۶۰ هکتار گسترش خواهد یافت شهردار مشهدمقدس: تاکنون ۱۵ پروژه از ۴۷ کلان‌پروژه هدف‌گذاری‌شده شهرداری به بهره‌برداری رسیده است + فیلم بهره‌برداری از مصلای شهدای مدافع حرم بوستان خورشید مشهد کیفیت امروز هوای مشهد «قابل قبول»، اما در مرز ناسالم‌شدن (پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۲۹۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
آغاز طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات (وجه نقد) در خط یک بی‌آرتی مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح ممنوعیت پرداخت نقدی بهای خدمات به‌صورت آزمایشی در خط یک بی آرتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،«علی‌اصغر نیشابوری» در این خصوص گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده، طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد از مسافرین از امروز در خط یک بی آرتی به‌صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: در مجموع تعداد مسافر خطوط و نیاز خطوط به تعداد ناوگان فعال از طریق داده‌های دریافتی از سیستم AVL سازمان بررسی و ناوگان خطوط بر اساس تراکنش مسافرین در خطوط درنظر گرفته می‌شود پرداخت نقدی جمع‌آوری اطلاعات دقیق را دچار مشکل می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اطلاعات تراکنش‌ها نشان می‌دهد که چه خطوطی نیاز به تقویت دارد و ساعت پیک آن، چه زمانی هست و سازمان بر اساس این آمار، ناوگان آن خط را مدیریت می‌کند که درنتیجه خطوطی که مسافر بیشتری دارد تعداد ناوگان افزایش و سرفاصله خطوط کم می‌شود که این داده‌ها فقط با تراکنش‌های که از طریق من کارت انجام می‌شود قابل‌بررسی است.

نیشابوری اضافه کرد: لذا مسافران باید توجه داشته باشند که نیازسنجی هر خط بر اساس پرداخت بهای خدمات به‌صورت الکترونیکی قابل‌بررسی هست و درصورتی‌که بهای خدمات را به‌صورت نقدی پرداخت کنند امکان بررسی دقیق نیاز آن خط امکان‌پذیر نیست.

وی ضمن اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا در آینده نزدیک این طرح را در سایر خطوط نیز اجرا کنیم، ادامه داد: معتقدیم در کنار مزایای مذکور اجرای حذف دریافت نقدی بهای خدمات رعایت بیشتر مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری‌ها مانند کرونا را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->