قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند
سرخط خبرها

مهاجران افغانستانی دارای برگه بازشماری برای دریافت برگه سبز به دفاتر کفالت مراجعه کنند

  • کد خبر: ۱۱۵۰۷۷
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
  • ۹
مهاجران افغانستانی دارای برگه بازشماری برای دریافت برگه سبز به دفاتر کفالت مراجعه کنند
آن دسته از اتباع افغانستاني كه در طرح بازشماری شركت كرده‌اند و برگه بازشماری (آبي رنگ) دريافت نموده‌اند از ١٢ تير تا ١٤٠١/٠٤/٣١ برای دریافت برگه سبز به دفاتر كفالت مراجعه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قابل توجه اتباع افغانستاني دارای برگه بازشماری:

آن دسته از اتباع افغانستاني كه در طرح بازشماری شركت كرده‌اند و برگه بازشماری (آبي رنگ) دريافت نموده‌اند؛ می‌توانند از تاريخ ١٢ تير تا ١٤٠١/٠٤/٣١ جهت اخذ برگه سبز (معتبر تا ١٤٠١/٠٧/٣٠) به دفتر كفالتی كه پرونده دارند، مراجعه کنند.

نكات مهم:

۱ - یکی از اعضای خانواده به همراه اصل رسیدهای بازشماری (آبی رنگ) و کارت عابربانک مي تواند جهت اخذ برگه هاي سبز همه خانوار، به دفتر کفالت مربوطه مراجعه نمايد.

۲ - قبل از مراجعه به دفتر كفالت لازم است یکی از اعضای خانوار با به همراه داشتن اصل برگه رسید بازشماری (برگ آبی رنگ) همه خانوار، برای اخذ نوبت به دفتری که برگه بازشماری در آن صادر شده، مراجعه نماید.

۳ - افرادي كه براي بازشماري نوبت گرفته بودند و نوبت شان به تعويق افتاده بود؛ طبق تاریخ تعیین شده برای بازشماری به دفتری که نوبت داشته اند مراجعه نمایند.

۴ - افرادي كه سابقه شركت در طرح هاي سرشماري سال هاي گذشته را دارند و تا کنون موفق به نوبت گیری طرح بازشماری نشده اند ، برای اخذ نوبت و شرکت در طرح بازشماری یکی از اعضای خانوار با به همراه داشتن رسید برگه سرشماری یا برگه حمایت تحصیلی به دفتر خود مراجعه نمایند.

۵ - صدور برگ حمايت تحصيلي فعلا شروع نشده است و به محض شروع طرح، شرايط و زمان صدور برگ حمايت تحصيلي از همين كانال اطلاع رساني خواهد شد.

۶ - زمان طرح سرشماري به پايان رسيده است و سامانه آن بسته مي باشد، لطفا افراد بدون مدرک اقامتي و بدون سابقه سرشماري به دفاتر مراجعه نفرمايند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
2
آیا این برگه باز شماری سبز معتبر هست
ناشناس
United States of America
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
0
آیاآنهاکه
برگه..بازشماری.دارن.هم.بعدازاون.تاریخ.برگه.هاشون
تمدیدنمیشود
نصرالله
United States of America
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
کسانی که اقامت تحصیلی دارند و اینجا در ایران تحصیل می کنند چگونه کارت سبز دریافت کنند
Rahime
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
سه تابچه دارم مدرسه ها نمیپزیرند برگه هم ندارم نمیفامم چیکار کنم کلاس 6-5-1خاهش میکنم راه حل چیست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
بیشتر کودکان افغان یا سنی بیشتر از کلاس اول دارند (تقریبا ۴ یا ۵ سال ) و تحصیل ننموده اند و کلاس اولی ها نیز برای قبت نام کارت سبز ندارند و اموزش و پرورش ثبت نام از انها بعمل نمی اورد و کمساریا نیز در ابان کارت سبز را قول داده بدهد این دو ماه عقب افتادگی این کودکان چگونه جبران می گردد این اموزش باعث کاهش درک کودک و عقب افتادگی تحصیلی انها می گردد هیچ جای دنیا کمساریایش این قدر دیر کار نمی کنند و فقط تعداد زیاد را علت کند کاری خود می دانند در ایران تقریبا ۷۰ برابر دیگر کمساریهای دنیا کارمند داریم که ببینید با مهاجران چگونه برخورد می کنند واقعا متاسفم که همش از خوبی حکومت می نویسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
1
0
آیا کسانی که برگه واکسناسیون دریافت کردن ودر تاریخ تعین شده درج شده روی برگه مراجعه نموده و تمدید نشده چه خواهد شد
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
1
0
میدونید خیلی دلم برا افغان ها میسوخت ولی طی چند تجربه ای که باهاشون روبه رو شدم داشتم فهمیدم خیلی خیلی ادم های کسیفی هستن خیلیم خوب زرنگن تخم..... ها دلتون به حال اینا نسوزه اینا برا پول بیشتر در اوردن میان ایران هزار کسافت کاری میکنن با زنو دختراتون هزار کلابرداری میکنن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
با عرض سلام خسته نباشید

آقا من در این طرح سرشماری یه برگه سفید گرفتم بعد دیگه
نشد برم برگه سبز بگیرم آیا این برگه سفید تاریخ داره یا نه دگه نمیشه تمدید کنم برگه سبز بگیرم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
عبدالکبیر عبدالهی
United States of America
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
0
سلام من برگه سفید دارم الان میتونم برگه آبی بگیرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->