اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ورود دادستانی به ضرب و شتم معلول ذهنی در تایباد

  • کد خبر: ۱۱۶۱۱۶
  • ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
ورود دادستانی به ضرب و شتم معلول ذهنی در تایباد
دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: پس از تشکیل پرونده ضرب و شتم معلول ذهنی که منجر به صدمات شدید جسمی شده، تاکنون چهار متهم شناسایی و دستگیر و با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می‌برند.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر صدیقی اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده ضرب و شتم معلول ذهنی که منجر به صدمات شدید جسمی شده، تاکنون چهار متهم شناسایی و دستگیر و با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می‌برند.

وی با اشاره به اعترافات متهمان پرونده در تشریح این عمل غیرانسانی افزود: عوامل مرکز نگهداری برای کنترل فرد معلول اقدام به بستن وی کردند که با مقاومت فرد رو به رو شدند و سپس عوامل مرکز به ضرب و شتم روی آوردند. علت برخورد نامناسب عوامل با توانجو در دست بررسی است. آنچه که ادعا شده حکایت از پرخاشگری وی با توانجوی دیگر مرکز دارد.

صدیقی بیان کرد: در نتیجه این اقدام غیراخلاقی معلول ذهنی چند ساعت بی‌تحرک و بیهوش شده و پس از اینکه عوامل مرکز متوجه شدند، وی را به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شدت صدمات وارد شده و وخامت وضعیت مصدوم، معلول برای انجام مراحل درمانی به مشهد اعزام و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد تاکید کرد: رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته و برخورد با خاطیان به طور جدی و بدون گذشت در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: رفتار غیراخلاقی با یک معلول ذهنی به دور از انسانیت است و هیچ توجیهی برای افرادی که تعهد کرده‌اند در مرکزی مشغول باشند که وظیفه اصلی آن‌ها نگهداری و مراقبت از چنین معلولانی است، قابل قبول نیست.

صدیقی گفت: با توجه به ضعف نظارتی برخی از دستگاه‌های متولی این پرونده از زوایای مختلف در حال بررسی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->