معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

افت اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

  • کد خبر: ۱۱۷۸۲۹
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
افت اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی
در رده بندی جهانی میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت اسپید تست، جایگاه ایران به ترتیب یک و ۴ پله سقوط کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  جدیدترین گزارش وب سایت اسپیدتست نشان می‌دهد میانه سرعت اینترنت موبایل جهان در ژوئن ۲۰۲۲ میلادی ۳۱.۰۱ مگابیت برثانیه و میانه سرعت اینترنت ثابت جهانی ۶۶.۲۵ مگابیت برثانیه بوده است. این در حالی است که در ماه می میانه سرعت اینترنت موبایل جهان ۳۰.۳۷ و میانه سرعت اینترنت ثابت جهان ۶۴.۷۰ مگابیت بر ثانیه بوده است.

افت اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

سقوط ۴ پله‌ای سرعت اینترنت ثابت ایران

طبق این گزارش میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در ششمین ماه ۲۰۲۲ میلادی ۲۷.۱۷ مگابیت برثانیه و میانگین سرعت این شاخص ۳۹.۵۱ مگابیت برثانیه بوده است. با توجه به آمار مذکور در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل ایران با یک پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده ۷۲ قرار گرفته است.

افت اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

از سوی دیگر میانه سرعت اینترنت ثابت ایران در ژوئن ۲۰۲۲ میلادی ۱۰.۲۳ مگابیت برثانیه بوده و جایگاه ایران با ۴ پله سقوط در رده ۱۴۵ فهرست کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت قرار دارد. این در حالی است که میانگین سرعت اینترنت ثابت ایران در ژوئن ۲۲.۹۱ مگابیت برثانیه بوده است.

رشد ۶ پله‌ای سرعت اینترنت موبایل بلغارستان

در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل مانند ماه گذشته نروژ و امارات متحده عربی به ترتیب در رتبه‌های نخست و دوم قرار داشتند. میانه سرعت اینترنت این کشورها به ترتیب ۱۲۶.۹۶ و ۱۲۰.۳۷ مگابیت برثانیه بوده است.

در رده سوم فهرست بلغارستان با ۶ پله رشد و میانه سرعت اینترنت ۱۱۰.۶۱ مگابیت برثانیه قرار دارد. در رده چهارم نیز کره جنوبی با سرعت اینترنت موبایل ۱۰۷.۴۳ مگابیت برثانیه قرار دارد. جایگاه این کشور نسبت به ماه می تغییری نکرده است.

افت اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

قطر با ۲ پله سقوط در این رده بندی در پله پنجم قرار دارد. میانه سرعت اینترنت موبایل این کشور ۱۰۴.۸۲ مگابیت برثانیه ثبت شده است. در رده ششم نیز هلند با سرعت ۱۰۲.۰۶ مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه این کشور نسبت به ماه قبل تغییری نکرده است.

در رده هفتم، هشتم و نهم به ترتیب کویت (۱۰۱.۴۶ مگابیت برثانیه)، دانمارک (۱۰۰.۲۵ مگابیت بر ثانیه) و عربستان سعودی (۹۹.۱۶ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه کویت در این رده بندی نسبت به ماه قبل ۲ پله و دانمارک و عربستان هر کدام یک پله سقوط کرده است.

چین با میانه سرعت اینترنت موبایل ۹۸.۱۳ مگابیت برثانیه در رده دهم این فهرست قرار دارد. جایگاه این کشور نسبت به ماه قبل تغییری نکرده است.

شیلی پرسرعت ترین اینترنت ثابت جهان را دارد

در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت جهان در ماه ژوئن در رده نخست شیلی قرار دارد. میانه سرعت اینترنت ثابت این کشور ۲۱۳.۷۳ مگابیت برثانیه بوده و جایگاه آن نسبت به ماه می یک پله رشد کرده است.

در رده دوم این فهرست سنگاپور با میانه سرعت اینترنت ۲۰۳.۶۱ مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه آن نسبت به ماه گذشته یک پله سقوط کرده است.

افت اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

چین نیز با میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۸۸.۰۳ در رده سوم و تایلند با میانه سرعت ۱۸۷.۰۳ مگابیت برثانیه در رده چهارم قرار دارد. هرچند در رده بندی ماه ژوئن جایگاه چین یک پله رشد کرده، اما تایلند یک پله سقوط کرده است.

در رده‌های پنجم، ششم و هفتم به ترتیب هنگ کنگ (۱۷۵.۹۳ مگابیت برثانیه)، دانمارک (۱۶۱.۹۳ مگابیت برثانیه)، ماکائ و(۱۵۸.۵۱ مگابیت بر ثانیه) قرار دارند. جایگاه این کشورها در رده بندی نسبت به ماه می هیچ تغییری نکرده. است.

در رده‌های هشتم و نهم نیز به ترتیب آمریکا (۱۵۳.۸۰ مگابیت برثانیه) و ژاپن (۱۳۴.۴۷ مگابیت برثانیه) قرار دارد که جایگاه آنها نسبت به ماه قبل هیچ تغییری نکرده است.

در رده دهم این فهرست نیز اسپانیا با میانه سرعت ۱۳۱.۴۹ مگابیت برثانیه قرار داردو جایگاه آن نسبت به فهرست ماه می یک پله رشد کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->